ادامه کودتا در مشهد/چه کسی قدرت را دست می گیرد؟

جنگ قدرت در تیم پدیده همچنان ادامه دارد و این تیم وضعیت مناسبی ندارد.

ادامه کودتا در مشهد/چه کسی قدرت را دست می گیرد؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛تیم فوتبال پدیده در طول یک هفته اخیر اتفاقات بسیار عجیبی را به خود دیده است و هنوز وضعیت این تیم ابهامات زیادی دارد.  ابهاماتی که از روز چهارشنبه آغاز شده و باشگاه بی‌سروصدا و آرام مشهدی را تا گردن در حاشیه فرو برده است. اما ماجرا چه بود؟

پرده نخست
اتفاقات عجیب در باشگاه پدیده از حدود 20 روز پیش آغاز شد و هیئت مدیره جدید این باشگاه توسط قاضی حیدری معاون دادستان مشهد معرفی شد. در همان ابتدا گفته می شد که هادی برگی زر که فقط چند ماه بود به عنوان مدیرعامل باشگاه معرفی شده بود ، این سمت را از دست می دهد و به نظر می رسد این اتفاق افتاد. هیئت مدیره جدید در نخستین اقدام خود مدیرعامل تیم را عوض کرد اما این اقدام رسمی و البته رسانه ای نشد . در این مدت برگی زر چند بار پیشنهاد تغییر سرمربی را به هیئت مدیره داد که با مخافت قاطع آنها روبرو شد.برگی زر که می دانست روزهای آخرش را در تیم پدیده می گذراند می خواست تا نرفته حرفش را به کرسی بنشناند و سرمربی را عوض کند.

پرده دوم
اعضای تیم پدیده برای بازی با استقلال خوزستان در پرواز مشهد به اهواز بودند و به محض فرود آمدن در فرودگاه اهواز از تعداد زنگ هایی که تلفنشان خورد متوجه اتفاقی عجیب می شوند. سرمربی پدیده رضا مهاجری توسط برگی زر در حین پرواز برکنار شده و مظلومی در مشهد قرارداد امضا کرد. همه اعضای تیم به خصوص رضا مهاجری شوکه شدند . بااین‌حال یک مصاحبه خیال اعضای این تیم را موقتا راحت می‌کند. قاضی حیدری، معاون دادستان مشهد بلافاصله مصاحبه می‌کند و عنوان می‌دارد که مهاجری سرمربی است و حضور مظلومی صحت ندارد؛ اما برگی‌زر اصرار دارد که مظلومی را به‌هر‌شکلی هست، به‌عنوان سرمربی معرفی کنند و به‌همین‌خاطر مصاحبه شوشتری را منتشر می‌کند که در آن خودش را مدیرعامل قانونی باشگاه پدیده عنوان می‌کند و بستن قرارداد با مظلومی را تایید می‌کند.اما در همین حین هیئت مدیره باشگاه حکم اخراج برگی زر را رسانه ای کردند و اعلام شد برگی زر در باشگاه سمتی ندارد ، مظلومی سرمربی نیستم و مهاجری به کارش ادامه می دهد. با تمام این حواشی در روز بازی مهاجری روی نیمکت می نشیند. تیمش بد بازی نمی‌کند؛ اما با بدشانسی در دقایق پایانی به استقلال خوزستان می‌بازد. بعد از بازی، مهاجری حسابی از برگی‌زر انتقاد می‌کند و او را دلیل این شکست می‌داند. مهاجری از پرویز مظلومی نیز به شدت اقدام می کند .چند ساعت بعد هم مشاجره مهاجری و برگی‌زر روی خط یک برنامه تلویزیونی ادامه پیدا می‌کند و در آنجا، برگی‌زر، مهاجری را برکنارشده می‌داند و خودش را مدیرعامل و مهاجری نیز خودش را سرمربی و برگی‌زر را برکنارشده می‌داند. بعد از آن، برگی‌زر مصاحبه دیگری می‌کند و می‌گوید که مظلومی از شنبه تیم را در دست می‌گیرد و تمرین می‌دهد.

پرده سوم
شنبه برفی فرا رسید. همه منتظر بودند تا ببیند کدوم مربی به تمرین می آید. نه خبرنگاران و نه حتی باشکنان تیم نمی دانستند که مظلومی به تمرین می آید یا مهاجری. اما بالاخره سرمربی رونمایی می‌شود. مهاجری به‌همراه دستیارانش در تمرین حاضر می‌شوند و تیم را تمرین می‌دهند. دیگر به نظر می رسید که برگی زر جنگ قدرت را در تیم پدیده باخته و نتوانست حرفش را به کرسی بنشاند. برگی‌زر که قرار بود مظلومی را به تمرین پدیده بیاورد، تلفن‌های همراهش را خاموش کرد.

پرده آخر
با وجود اینکه مهاجری به تمرین رفت اما هنوز حاشیه ها و اتفاقات عجیب در باشگاه پدیده به پایان نرسیده . گویا در حوزه مدیریتی قرار است اتفاقاتی رخ دهد. از هیئت‌مدیره جدید باشگاه پدیده عمر زیادی نمی‌گذرد اما این‌طور که گفته می‌شود، اعضای این هیئت‌مدیره دستخوش تغییرات می‌شوند. در کنار آن نیز برگی‌زر جای خود را به فرد دیگری خواهد داد. پدیده این روزها نه در جدول رده بندی و نه خارح از زمین حال و روز خوشی را ندارد. تیمی که در سالهای گذشته مشکلات زیادی را داشته انگار قرار نیست روز خوش ببیند . حالا همه منتظرند تا ببیند کسی به داد این تیم خواهد رسید و بالاخره به ساحل آرامش می رسد یا نه.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار