مهاجری گفت:امتیازگیری تیم را به مدیریت خوب نسبت می دهند در حالی که برد و باخت تیم نتیجه عملکرد مربی است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا مهاجری در برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش درباره اتفاقات اخیر این تیم بیان کرد: برگی زر سه ماه سرکار است و من در این مدت نهایت تعامل را با کادر مدیرتی داشتم اما متاسفانه امتیازگیری تیم را به مدیریت خوب خود نسبت می دهند و باخت را برای کادر فنی تعریف می کنند و این اشتباه است. برد و باخت هر دو نتیجه کار سرمربی است و نباید به اسم مدیریت تمام شود.

وی ادامه داد: برگی زر در مصاحبه های خود من را خوشبخت ترین مربی لیگ می داند و به این شکل برخورد می کند.

مهاجری افزود: چرا مظلومی به اهواز نیامد و چرا با استعفای من در نیم فصل مخالفت شد؟شما که ادعای مدیریت دارید چرا اینگونه عمل می کنید.

وی عنوان کرد: من نیم فصل به دلیل نبود صداقت استعفا دادم و در جلسه اعلام کردم که ادامه کار به صلاح من نیست اما با استعفای من موافقت نشد.

مهاجری تصریح کرد: هنوز خطیبی از من رخصت می گیرد.اما من از رفتار مظلومی تعجب می کنم. حق هر مدیری است که مربی تیم را انتخاب کند اما اینگونه برخوردها نخ نما شده است. امروز بازیکنانم با جون و دل برای من تو زمین بازی کردند و من کاری به نتیجه تیم ندارم.

وی اظهار داشت: برگی زر به دنبال مهاجم بود پس چرا کریم اسلامی را در فصل نقل و انتقالات از دست دادیم.

مهاجری درباره سمت مدیرعاملی برگی زر گفت: هیئت مدیره ما یک هفته است که تشکیل شده و حکم برکناری برگی زر را دادند.

سرمربی تیم پدیده مشهد در پایان خاطر نشان کرد: اگر سرمربیگری مظلومی قانونی بود چرا در بازی اهواز نیامد.من هر جا که لازم باشد پاسخگو خواهم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار