نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی در شیراز برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالناصر اسکندری مدیرعامل شرکت نمایشگاه ‌های بین‌المللی استان فارس گفت: این نمایشگاه ساعت 18 روز دوشنبه 18 بهمن‌ماه در شهرک گلستان افتتاح می‌شود.

اسکندری افزود: معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشور در حوزه کشاورزی و غذایی، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشور در جهت توسعه صادرات غیرنفتی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف‌کنندگان مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی است.

وی خاطر نشان کرد: در بخش‌های مختلف این نمایشگاه انواع صنایع پروتئینی، انواع فرآورده‌های گوشتی و لبنی، انواع غذاهای آماده و نیمه‌آماده، انواع کنسروهای غیرگوشتی، انواع خشکبار، انواع سبزیجات خشک و معطر، عرقیات گیاهی، ادویه‌جات و غیره ارائه می‌شود.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی "مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته" به همراه شانزدهمین نمایشگاه "رسانه، تبلیغات، چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته" 18 تا 22 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی فارس برپا می‌شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار