دومين دوره مسابقه كشوری ورزشی اسب اصيل عرب خوزستان با حضور 30 چابکسوار به میزبانی اهواز برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فتاح کنعانی، رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: این مسابقه چهارشنبه (13 بهمن در مجموعه ورزشی شهدای صنعت‎نفت برگزار شد و سوارکاران در رده‎های مبتدی، آزاد و محلی با یکدیگر رقابت کردند.

وی ادامه داد: چابکسواران در رده محلی با لباس‎های شوشتری، عربی و بختياری باهم مسابقه دادند؛ ضمن این‎که در این رده یکی از شرکت‎کنندگان به احترام شهدای آتش‎نشان حادثه ساختمان پلاسکو، با لباس آتش‎نشانی به رقابت پرداخت.

رییس هیات سوارکاری خوزستان با اشاره به نتایج این مسابقات عنوان کرد: در گروه مبتدی این رقابت‎ها، محمدحسين خياطی‎پور با اسب "لوگان احسان" و با امتياز ٦٠، مقام اول را کسب کرد و پس از او نيلوفر كريمی‎پور با اسب "گشنيز بيرگانی" و با ٥٧ امتیاز و مصطفی اسدي با اسب "بی‎بی بلقيس" با 56.5 امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

فتاح کنعنی بیان داشت: در گروه آزاد، بابك كلانتری با اسب "نصر" و با 62.5 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، ايمان عرارگاطع با اسب "مرحبا" با 57.5 امتیاز نایب قهرمان شد و سالار فیصلی با اسب "فریاد" و با 53 امتیاز سکوی سوم را اختیار کرد.

وی عنوان کرد: در گروه محلی الف، بابک کلانتر با اسب "نصر" و عباس موالی با اسب "مونتكارلو" به ترتیب با 62 و 60.5 امتیاز در رده‎های اول و دوم جای گرفتند و محمدحسين خياطی‎پور با اسب "لوگان احسان" و 57.5 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

وی درخصوص گروه محلی ب نیزبیان داشت: در این گروه، امين فيصلی‎زاده با اسب "قره‎خان" و با کسب 59 امتیاز در مکان اول قرار گفت و سالار فيصلی با اسب "فرياد" با 56 امتیاز و محمد سعدی‎آل‎كثير با اسب "نبيل الشيخ طهرانی" و با 54.5 امتیاز به ترتیب در جایگاه‎های دوم و سوم قرار گرفتند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان با اشاره به نتایج گروه "قهرمانی محلی" نیز تصریح کرد: در  این بخش نیز سیدبابک کلانتر با اسب "نصر" قهرمان شد، امین فیصلی‎زاده با اسب "قره‎خان" دوم شد و عباس موالی با اسب "مونت‎کارلو" نیز در مکان سوم ایستاد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.