بیش از 13 طرح عمرانی ، صنعتی ، تولیدی و فرهنگی در دو بخش مرکزی و بشاریات خاکعلی آبیک با حضور استاندار قزوین افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ برای اجرای این طرح ها 54 میلیارد 340 میلیون تومان هزینه شده است.

بهره برداری و کلنگ زنی بیش از 13 طرح در آبیک

با بهر ه برداری از این طرح ها برای 260 نفر شغل ایجاد می شود.

شرکت ارمغان پونه غرب , تولید کننده فرش با اعتباری بالغ بر 12میلیارد تومان و اشتغالزایی برای  54نفر ، شرکت کاغذ کار تولید کننده محصولات رول کاغذی با 27 میلیارد تومان سرمایه و اشتغال 62 نفر و شرکت غذایی شیرین کام کوش تولید کننده قند خوراکی با سرمایه گذاری سه میلیارد 500 میلیون تومان اشتغالزایی برای 25 نفراز جمله طرح هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

امروز همچنین  شرکت فرآوری و تبدیلی کود مرغی در خاکعلی ، در فاز اول با سرمایه گذاری یک میلیارد تومان و اشتغال زایی برای  70 نفر، واحد تولیدی سیمین قارچ با ظرفیت تولید روزانه یک تن و 100کیلوگرم ، با سرمایه هزینه شده 2 میلیارد تومان واشتغال زایی برای 24 نفر ومجتمع تولیدی کشاورزی زرین البرز خاکعلی در فاز اول با تولید خاک سازی جهت پرورش قارچ خوراکی با اشتغالزایی برای 25 نفر و سرمایه گذاری 5 میلیارد تومان دیگر طرح هایی بودند که امروز افتتاح شدند.

طرح گازرسانی به روستای کهوان از توابع بخش مرکزی با380 میلیون تومان اعتبار و بهره مند ی بیش از 30خانوار ، ساختمان اداری شهرداری شهر خاکعلی در چهار طبقه و افتتاح کتابخانه تلفنی با مجموع یک میلیارد تومان اعتبار ،  بلوار و المان شهدای شهر خاکعلی با اعتبار 200 میلیون تومان و آسفالت معابر شهری خاکعلی با یک میلیارد 400 میلیون تومان اعتبار  از دیگر طرح های افتتاح شده امروز در شهرستان آبیک بود.

احداث ساختمان اداره گازشهر خاکعلی با 700 میلیون تومان اعتبار و کتابخانه عمومی شهر خاکعلی هم با اعتبار 160 میلیون تومان هم امروز کلنگ زنی  شد.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار