سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:استحقاق برد پرگلی برابر سپاهان داشتیم اما متاسفانه از موقعیتهای گلزنی استفاده نکردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید جلالی درباره برد تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: به نظرم توانایی برد پرگلی را در این بازی داشتیم. چند هفته بود باوجود بازی خوب نتیجه مناسبی نمی گرفتیم و برایمان مهم بود که در این بازی برنده شویم. 

وی در ادامه درباره فیصل شایسته بازیکن افغان تیم پیکان بیان کرد: این بازیکن فقط یکی، دو جلسه با ما تمرین کرده است. وی بازیکن خوبی است تقریبا سه ،چهار هفته تمرین خوبی نداشته و به نظرم از دو هفته دیگر بتواند به ما کمک کند.

سرمربی پیکان درباره درخشش منشا عنوان کرد: در چند هفته اخیر بابت حاشیه سازی های به وجود آمده از او بهره برداری خوبی نداشتیم. سه ،چهار روز پیش با او صحبت کردم و ماندنش قطعی شد. در تمرینات خوب کار کرد و امروز هم دو گل زد.

وی درباره جذب روزبه چشمی تصریح کرد: هنوز امکان دارد که این بازیکن را جذب کنیم، وی بازیکن آزاد است. زمان نقل و انتقالات تمام شده اما برای جذب بازیکن آزاد جا داریم. روی عملکرد این بازیکن بررسی لازم را انجام می دهیم. 

سرمربی پیکان درباره داوری این مسابقه گفت: صحنه های دیگری هم بود که روی آن بتوانم صحبت کنم. خیلی علاقمندم به خاطر مسائل به وجود آمده درباره داوری صحبت نکنیم. باید بگذاریم کمی جو داوری آرام شود. صحنه های زیادی بود اما دوست دارم ما مربیان کنار داوران باشیم تا کیفیت سطح داوری بالا برود. 

جلالی در پایان درباره مصدومیت رحمان احمدی خاطر نشان کرد: کتف رحمان احمدی آسیب دید و میزان مصدومیت این دروازه بان فردا مشخص می شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار