بازیکن افغان تیم پیکان گفت:خوشحالم هموطنانم به ورزشگاه آمدند و امیدوارم نماینده شایسته ای برای آنها باشم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیصل شایسته درباره حضورش در پیکان گفت: پیکان پتانسیل بسیار بالایی دارد و در این بازی هم نشان دادیم که خوب هستیم. چون تازه به پیکان آمده‌ام و تمرینات زیادی نداشته‌ام، نتوانستم آنچنان آماده رقابت شوم.

وی درباره حضور هواداران افغانستانی گفت: خوشحالم که هموطنانم به ورزشگاه آمده بودند و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای آنها باشم.

هافبک افغانستانی پیکان عنوان کرد: شناخت خوبی از ایران دارم و می‌دانم لیگ ایران پویا است. هدفم بازی در این لیگ پرقدرت است و امیدوارم در پیکان خوب بدرخشم.

شایسته درباره اینکه آیا فکر می‌کند تیمش قهرمان لیگ شود یا نه، گفت: مدعی قهرمانی این فصل پرسپولیس و تراکتورسازی هستند. فکر می‌کنم اگر بتوانیم فصل آینده مثل این فصل بازی کنیم، مدعی قهرمانی خواهیم شد.

وی درباره اینکه آیا او گفته بود پرسپولیسی است، خاطر نشان کرد: یکی از رسانه‌ها نوشته بود من پرسپولیسی هستم و این موضوع صحت ندارد. من فقط گفته بودم از تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوب شناخت دارم. حتی گفته بودم مردم افغانستان پرسپولیس را خوب می‌شناسند و بیان نکردم که طرفدار پرسپولیس هستم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار