مسدود شدن راه ارتباطی 200 روستا در مشگین شهر

بارش برف راه ارتباطی بیش از 200 روستای شهرستان مشگین شهر را مسدود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ بارش برف که از عصر دیروز در مشگین شهر آغاز شده همچنان ادامه دارد و میزان برف در ارتفاعات سبلان از یک متر فراتر رفته است.

در حال حاضر علاوه بر مسدود شدن جاده های روستایی ، تردد در راه های ارتباطی برون شهری نیز فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بارش برف و سردی هوا در این شهرستان علاوه بر ایجاد اختلال در زندگی روزمره اهالی و تعطیلی فعالیت مدارس و دانشگاه ها موجب شد کارمندان ادارات دولتی با تاخیر در محل کار خود حاضر شوند.

سرپرست فرمانداری مشگین شهر در بازدید از راه های ارتباطی این شهرستان گفت: ستاد مدیریت بحران به منظور مقابله با هرگونه حوادث احتمالی و خدمت رسانی بیشتر به اهالی به حالت آماده باش درآمده است.

میرعلی رحیمی زاد اظهار کرد: برف روبی جاده های بین شهری، روستایی و راههای کوهستانی از اولویت برنامه های ستاد مدیریت بحران است و شهرداری هم باید تمام امکانات خود را برای برف روبی خیابان ها و کوچه ها بکار بگیرد.

وی با توصیه شهروندان به صرفه جویی در مصرف گاز گفت: خوشبختانه در حال حاضر گاز شهری از فشار مناسبی برخوردار است و استمرار این وضعیت نیازمند صرفه جویی شهروندان است.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.