طلایی؛

سختی شغل آتش‌نشانان باید در مجلس به تصویب برسد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سختی شغل آتش‌نشانان باید در مجلس به تصویب برسد تا امنیت شغل آنان تأمین شود.

سختی شغل آتش‌نشانان باید در مجلس به تصویب برسدبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به سختی شغل آتش‌نشانان اظهار داشت: باید سختی شغل آتش‌نشان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسد، چراکه آن‌ها فداکاری‌های زیادی در حوادث مختلف شهر تهران داشتند، به همین دلیل باید امنیت شغلی برای آن‌ها تضمین شود.

وی افزود: موضوع سختی شغل آتش‌نشان‌ها مدت‌ها است که در صحن مجلس بلاتکلیف رها شده، به همین دلیل درخواست داریم که این مصوبه را هرچه سریعتر اعضای مجلس به تصویب برسانند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از اقدام دولت و بنیاد شهید در خصوص شهید محسوب نکردن آتش‌نشانان پلاسکو گلایه کرد و گفت: شهردار تهران گزارشی به مقام معظم رهبری در خصوص اقدامات شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو ارسال کرده‌اند و مقام معظم رهبری فرمودند که شهدای آتش‌نشان پلاسکو نیز باید جزء شهدا محسوب شوند.

طلایی اضافه کرد: نباید در خصوص شهدا تفکیک انجام شود، چراکه مطرح کردن شهید خدمت و شهید ایثار‌گر موجب دلخوری قشر زحمتکش آتش‌نشان می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری مراسم قدردانی زحمات آتش‌نشانان در 13 بهمن در مسجد شهید مطهری اشاره کرد و گفت: امیدواریم مانند 11 بهمن ماه مردم حضور با شکوهی داشته باشند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اردشير
۱۳:۵۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
حتما بايد اينهمه تلفات ميدادن که به فکر بيفتين؟