رئیس کمیسین عمران شهرداری تهران گفت: فرماندار شهرری باید درباره جدایی شهرری از شهر تهران در صحن شورا توضیح دهد.

جدایی شهرری از تهران در انتخابات مورد بهره‌برداری سیاسی قرار می‌گیردبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقبال شاکری رئیس کمیسین عمران شهرداری تهران سیصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر پس از اظهارات دبیر دبیران شورایاری منطقه 20 مبنی بر مشکلات و معضلات این منطقه اظهار داشت: همزمان با آغاز انتخابات شورای شهر موضوع جدایی شهرری از تهران مطرح می‌شود، به همین دلیل تقاضا داریم فرماندار شهرری در خصوص این موضوع در صحن شورا حضور یابد و در خصوص آن موضوعات مختلفی را بیان کند.

وی با اشاره به مشکلات جدی در شهرری افزود: نکات مهمی که اولویت شورایاران منطقه 20 بود در گزارش دبیران دبیران شورایاری منطقه 20 مطرح شد، به همین دلیل امیدوارم در بودجه سال 96 به آن‌ها توجه شود.

رئیس کمیسین عمران شهرداری تهران با بیان اینکه باید نسبت به افزایش بودجه سال آینده منطقه 20 اقداماتی انجام دهیم، تصریح کرد: بدون شک اگر امکان جابه‌جایی و افزودن اعتبارات به منطقه 20 وجود داشته باشد به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

شاکری به موضوع دکل‌های فشار قوی برق در محله جوانمرد اشاره کرد و گفت: دکل‌های فشار قوی برق برای شهروندان این محله مشکلات زیادی را ایجاد کرده، به همین دلیل باید هر چه سریعتر نسبت به جمع‌آوری آن اقداماتی صورت گیرد.

وی تأکید کرد: بدون شک درباره جدایی شهرری از شهر تهران باید فرماندار شهرری در صحن شورا توضیح دهد.

هادی ساعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با بیان اینکه مردم شهر ری مردمی مظلوم هستند، گفت: همه معضلات و مشکلات شهر تهران به شهرری سرازیر می‌شود، به همین دلیل باید در خصوص رفع آن تدابیری اندیشیده‌ شود.

وی با اشاره به وجود دکل‌های فشار قوی در این منطقه افزود: بدون شک اگر اتفاقی در خصوص این موضوع رخ دهد با حادثه‌ای مانند حادثه پلاسکو روبه‌رو خواهیم شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: با ساخت یک ایستگاه مترو می‌توانیم بسیاری از مشکلات حمل و نقل شهرری را برطرف کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار