نمایشگاه سراسری کتاب با شرکت 300 صبح روز چهارشنبه 13 بهمن در مصلی بقیة الله الاعظم کاشان گشایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت :سیصد و بیست و پنجمین نمایشگاه استانی کتاب ودومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان به میزبانی این شهرستان با40 هزار عنوان کتاب گشایش می یابد.
حمیدرضا مومنیان،با اشاره به ثبت‌نام بیش از 670 ناشر برای حضور در این نمایشگاه و استقبال چشمگیر آنها افزود :بدلیل محدودیت فضا تنها 300 ناشر در 170 غرفه موفق به شرکت در این نمایشگاه شدند.
وی، حضور سید عباس صالحی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رسول زرگرپور استاندار اصفهان در آیین افتتاحیه را یادآورشد و گفت: نمایشگاه سراسری کتاب کاشان تا روز 18 بهمن پذیرای علاقه مندان است.
به گفته وی، تلاش مجموعه مسوولان کاشان در حوزه های فرهنگی و اجرایی پشتیبانی کامل از دومین نمایشگاه سراسری کتاب در این شهرستان است.
معاون استاندار و فرماندار کاشان، با تاکید بر آمادگی این شهرستان برای برگزاری این رویداد فرهنگی درتراز پیشینه قدیمی که در حوزه  تاریخ و فرهنگ کشور دارد و به عنوان شهر دارالمومنین افزود: برگزاری نمایشگاه های کتاب گامی درراستای افزایش سرانه مطالعه و غنی سازی حوزه فرهنگی است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.