فرماندار رشت: ۱۸۶ پروژه در ایام دهه فجر در شهرستان رشت افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛

فرماندار شهرستان رشت عصر امروز در نشستی که با جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد؛ با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در اوج سلطه شرق و غرب یک معجزه بزرگ الهی بود.

سیروس شفقی افزود: اصلی ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی اراده و حضور پر شور مردم بود و توانست پشت استکبار را به خاک بمالد.

وی ایام دهه فجر را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی خدمات دولت دانست و گفت: کاهش تورم، ثبات اقتصادی، رشد اقتصادی، تعامل با سایر کشورهای دنیا، پوشش گاز رسانی، موفقیت در بخش های کشاورزی و اجرای طرح تحول سلامت را از جمله توفیقات دولت عنوان کرد.

فرماندار رشت افزود: هنر این دولت تغییر شرایط و ذهنیت جهانیان و استفاده بهینه از فرصت ها با توجه به شرایط است.

شفقی از افتتاح ۱۸۶ پروژه با اعتباری بیش از هزار و سیصد و 86 میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد و گفت: ۱۵۴ پروژه مربوط به بخش دولتی است که با اعتباری بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان و ۳۱ پروژه مربوط به بخش خصوصی با اعتبار هزار و صد و 41 میلیارد تومان است.

فرماندار رشت افزود: پروژه های دهه فجر برای 2 هزار هشتصد و 61 نفر در شهرستان رشت اشتغال زایی ایجاد می کند.

شفقی به اعتبارات هزینه شده در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: اعتبارات هزینه شده رشت در سال ۹۵ نسبت به سال گذشته ۶۴۵ درصد رشد داشته است و این رشد در بخش دولتی ۲۱۲ درصد است.

وی اعلام کرد: در دهه فجر امسال هزار و 50 میلیارد تومان در بخش صنعت، ۱۲۰ میلیارد تومان در بخش بهداشت، ۱۰۴ میلیارد تومان در بخش توسعه خدمات شهری و بیش از ۷ میلیارد تومان در بخش گردشگری درنظر گرفته شده است.


  انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.