معاون سازمان تأمین اجتماعی در دیدار با آیت‌الله سبحانی با بیان این که مجموع بیمه شدگان این سازمان 42 میلیون تن است،گفت:۵۴ درصد مردم کشور تحت پوشش تأمین اجتماعی‌ هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ اعتصامی،معاون سازمان تأمین اجتماعی  صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سبحانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اینکه 42 میلیون نفر در کشور تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، اظهار داشت: این افراد شامل بیمه‌شدگان، کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان می‌شود که از این تعداد حدود 18 میلیون نفر بیمه‌شدگان و خانواده‌های آن‌ها است.

وی بابیان اینکه 5 میلیون و 800 هزار نفر از افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی، بازنشستگان و خانواده‌هایشان است، افزود: یک‌میلیون و 400 هزار واحد کارگاهی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: 54 درصد مردم کشور تحت پوشش تأمین اجتماعی‌اند که روحانیون نیز از گروه‌های تحت پوششی همراه با خدمات درمانی‌ها، مستمری‌بگیران و غیره هستند.

وی با تأکید بر اتخاذ رویکردهای ارزشی در سال‌های گذشته در سازمان تأمین اجتماعی ابراز کرد: این سازمان یک‌نهاد بین‌النسلی است که متکی به نفت و مالیات نیست و مدیران سازمان رویکرد خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی، فعالیت‌های قرآنی و اقامه نماز دارند.

اعتصامی گسترش مسابقات قرآنی و ترویج مفاهیم قرآن را برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: برگزاری آزمون‌های غیرحضوری تفسیر قرآن در کنار ایجاد ارتباط مؤثر بین روحانیون و کارکنان از دیگر اقدامات است و در راستای مفاهیم اقتصاد مقاومتی به دنبال گفتمان سازی با کمک حوزه‌های علمیه، ستادهای ائمه جماعات و دانشگاه‌ها هستیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار