در مراسمی ازفرماندهان یگان های نظامی و انتظامی خراسان رضوی تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت : دشمنان اسلام با ایجاد درگیری در بین مسلمانان با آسودگی خیال در حال انجام نقشه های خود هستند و امیدواریم با اتکا به فرهنگ رضوی بتوانیم نقشی در اتحاد مسلمانان داشته باشیم.

علیرضا رشیدیان روحیه استقامت، شجاعت و سلحشوری حاکم بر نیروهای مسلح را ستایش برانگیز دانست و گسترش و تعمیم آن را در جامعه اجتناب ناپذیر توصیف کرد و افزود : وظیفه ما حفظ روحیه ایثار و شهادت طلبی است و این روحیه از تمام سلاح های جهان قویتر است .

وی وجه تمایز قوای مسلح کشورمان را اعتقاد به اصول و ارزش های دینی تحت زعامت ولی فقیه دانست و گفت: نیروهای مسلح کشورمان به الگویی برای ارتش های جهان تبدیل شده اند.

استاندار خراسان رضوی افزود: فقدان شهیدان برای خانواده و مردم کشور سخت است اما شهادت این سرداران نه تنها اراده ما را در دفاع از جبهه مقاومت کم نمی کند، بلکه در ادامه مسیر مصمم تر هم می شویم.

رشیدیان تصریح کرد : نیرو های مسلح ایران بزرگترین بازوی اقتدار کشور در برابر دشمنان هستند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان‌رضوی هم در ادامه این مراسم گفت : هر نظامی برای مشروعیت خود نیاز به اقتدار دارد و نظام جمهوری اسلامی ایران از تمام لحاظ دارای قدرت است و نیروهای مسلح این اقتدار را به ثبات میرسانند.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری عزت را شاخصه دیگر نظام اسلامی برشمرد و افزود: خیلی از حکومت ها شاید از نظر ادوات نظامی قوی هستند ولی از دید جهان و حکومت ها عزت ندارند ولی نظام اسلامی ایران به برکت حاکمان پاک و شجاع و نیروهای مسلح مقتدر و متدین این عزت را برای خود فراهم کرده است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.