برای نخستین بار کتاب قلب سالم ، باید و نبایدها در مورد قلب، درمان و بیماری‌های قلبی منتشر شد

انتشار کتاب به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آشنایی با عملکردهای قلب، عاملی برای پیشگیری بسیاری از خطرات و بیماری‌ها است. از این رو شناخت عوامل خطر زا و بیماری‌های رایج قلبی و عروقی می‌تواند از خطرات و بیماری‌های قلبی شدیدتر جلوگیری کند و به محافظت از قلب منجر شود.
در کتاب قلب سالم که برای نخستین بار انتشارات آستان قدس رضوی آن را چاپ و منتشر کرده است به عملکردهای سیستم قلب، شناسایی عوامل خطر زا و درمان و پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی پرداخته شده است.
این کتاب که مورد تایید انجمن انگلیسی پیشگیری و بازتوانی قلبی و عروقی است نوشته نویسندگان مطرحی همچون موراگ کی تاو، کری گراهام و چوی لی است و مصطفی رحیمی جونقانی عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان آن را به زبانی ساده و سلیس ترجمه کرده است.
در این اثر علاوه بر ارائه راهکار‌های شناخت بیماری‌های قلبی، بیماری‌های شریان کرونری قلبی و شیوه‌های درمان آن به مواردی از جمله راه‌های حفظ تناسب اندام، ارزیابی فعالیت‌های جسمانی، تغذیه سالم، کنار آمدن با اضطراب و استرس نیز اشاره شده است.
این اثر در180 صفحه و با قیمت 16هزارتومان در شمارگانی بالغ بر هزار نسخه چاپ و منتشر شد.
علاقه مندان به تهیه کتاب «قلب سالم» می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  مراجعه و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با انتشارات به نشر تماس برقرار کنند.
انتهای پیام// ا ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.