رئیس پلیس راه انتظامی استان گفت: تردد در همه جاده های استان جریان دارد ولی رانندگان باید با احتیاط و رعایت سرعت مطمئن حرکت کنند.

تردد خودروها در جاده های ارتباطی استان روان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محسن ناصری بیان کرد: تیم های پلیس راه و راهداری هم اکنون در تمامی گردنه های برفگیر و مناطق کوهستانی که گزارش بارش داشته ایم، مستقر هستند تا ضمن نظارت بر تردد خودروها بتوانند خدمات رسانی مناسبی را هم داشته باشند.

وی اظهارکرد: از ساعتی پیش بارش خفیف برف در برخی مسیرهای ارتباطی استان آغاز شده که این بارش ها در محدوده تونل آزادی، گردنه های قلندر و قلاجه و مسیر شباب به حمیل از حجم بیشتری برخوردار است و باعث لغزندگی جاده و مه گرفتگی و کاهش دید رانندگان شده است.

رئیس پلیس راه استان یادآورشد: نیروهای پلیس راه با توجه به گزارش بارش برف اکنون در مناطق کوهستانی و گردنه ها مستقر هستند و اجازه تردد به خودروهایی که فاقد زنجیر چرخ باشند، را نمی دهند.

ناصری افزود: هم اکنون تمامی مسیرهای ارتباطی استان باز است و تنها در جاده مهران - دهلران بدلیل ریزش یک دهنه پل بعد از خروجی مهران و تخریب یکی از پایه های آن، تردد وسایل نقلیه با کندی و از یک لاین انجام می شود.

وی با تاکید بر همراه داشتن پوشاک گرم و تغذیه کافی از رانندگان خواست قبل از حرکت از سلامت بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کرده و باک خودرو را پر کنند و از هرگونه شتاب زدگی حین رانندگی در طول مسیر جدا خودداری کنند.

ناصری سپس با اشاره به اجرای طرح زمستانه پلیس راه خاطرنشان کرد: این طرح از 15 آذر آغاز و تا 20 اسفند ماه ادامه دارد و در چارچوب این برنامه 34 تیم ثابت و سیار در قالب 6 پاسگاه و یک قرارگاه پلیس ‌راه به ‌طور شبانه ‌روزی بر نحوه تردد خودروها در مسیرهای ارتباطی استان نظارت می کنند تا در سایه رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان شاهد کاهش بروز حوادث و تصادفات رانندگی باشیم.
 
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.