ترامپ، جیمز متیس را مرد عمل توصیف کرد

رئیس جمهور جدید آمریکا در مراسم ادای سوگند وزیر دفاع جدید این کشور، وی را مرد عمل دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ای پی تی ان، پس از آن که ژنرال « جیمز متیس»، وزیر دفاع جدید آمریکا، رای اعتماد کنگره این کشور را کسب کرد روز جمعه در مراسمی در ساختمان وزارت دفاع آمریکا سوگند خورد. 

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در این مراسم جیمز متیس را مرد عمل توصیف کرد و گفت ژنرال متیس تمام زندگی خود را صرف محافظت از کشور آمریکا کرده و مردی پرافتخار و از خوگذشته است.

وی همچنین گفت: جیمز متیس زندگی خود را به محافظت از این کشور اختصاص داده است. وی فردی با افتخارات بسیار و از خودگذشته و مرد اقدام و عمل است.  وی انتخابی درست برای وزارت دفاع ماست که در وضعیتی مناسب برای این پست انتخاب شده است و برای همه ما باعث افتخار خواهد بود. من در این مراسم طرح اقدام لازم را برای بازسازی مجدد ارتش کشورمان امضا می کنم همچنین طرحی برای طراحی و تولید هواپیماها و کشتی های جدید، تأمین امکانات و منابع جدید و ابزار و امکانات جدید برای نیروهای مسلح امضا می کنم و به انجام دادن این طرح ها و اقدامات افتخار می کنم. من همچنین دستور می دهم که برای جلوگیری از ورود تروریست های افراطی به خاک آمریکا، نظام بازرسی و بازجویی جدیدی از مهاجران قبل از ورود آنها به آمریکا ایجاد شود. 

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: ما نمی خواهیم تروریست های افراطی به این جا بیایند. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تهدیداتی که نظامیان ما در خارج از مرزهای ما با آنها می جنگند، وارد کشورمان نمی شوند. 

جیمز متیس نیز در این مراسم گفت:« من می خواهم همه بدانند که بعد از بیش از یک دهه جنگ به عنوان طولانی ترین جنگ ما، کسانی که امروز در ارتش ما خدمت می کنند آزمایش شده اند و شما می توانید در هر وضعی به ما اعتماد کنید. ما از حضور شما در این جا خوشحال هستیم. این وزارتخانه تا ابد به عنوان یک مدافع، یک مأمور و محافظ آمریکا باقی خواهد ماند. من همچنین از اعتماد شما به عنوان رئیس جمهور به خودم سپاسگزارم.»

وی افزود: بعد از مراسم سوگند گفت مردان و زنانی که در ارتش آمریکا خدمت می کنند بعد یک دهه جنگ به عنوان طولانی ترین جنگ ما در افغانستان، کاملا آزموده شده اند.

ترامپ در این مراسم گفت با امضای دو دستور اجرایی جدید، زمینه را برای تقویت ارتش و نیروهای مسلح آمریکا فراهم خواهد کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار