معرفی کتاب؛

50 ایده مهم درباره مغز که شما باید بدانید

انتشارات آستان قدس رضوی کتابی در راستای افزایش آگاهی درباره ناشناخته‌های مغز انسان منتشر کرد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)؛ مغز یکی از عمیق‌ترین معادنی است که هنوز کاملا مورد شناسایی قرار نگرفته و هر روز جمع کثیری از دانشمندان را به خود جلب می‌کند تا هرکس با هر اندازه از تخصص و توانایی، تلاشی در جهت روشن تر کردن چراغ دانایی در این زمینه داشته باشد.

انتشارات آستان قدس رضوی نیز بر همین اساس برای نخستین بار نسبت به تولید و چاپ کتاب «50 ایده مهم درباره مغز که شما باید بدانید» اقدام کرده است تا نقشی در مسیر توسعه دانش در خصوص این اعجاب آورترین مخزن بشری ایفا کند.

این کتاب که توسط «محب کاستاندی» نگاشته و به همت محمدرضا فیاضی بردبار و آرش عسکری نوغانی ترجمه شده، داده‌های جالب توجه و علمی را در قالب شش بخش «ساختار و عملکرد سیستم عصبی»، «مغز شما، خویشتن شما»، «فرآیند اندیشیدن»، «مغز پویشی»، «رهایی از تعصب» و «تکنولوژی‌های نوظهور و چالش‌ها» در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های کتاب «50 ایده مهم درباره مغز که شما باید بدانید» استفاده از زبان ساده و روان جهت استفاده و درک تمامی اقشار جامعه از مطالب و محتوای این کتاب و کشفیات مغزی است.

نکاتی که در این کتاب آمده با وجود شگفت انگیز بودن، بسیار نرم و موجز، قابل فهم و درک است و مخاطب پس از خواندن کتاب از بُعد دانسته‌ها اغنا شده و به درک و شناخت جدیدی از مغز می رسد.

کتاب «50 ایده مهم درباره مغز که شما باید بدانید» که برای نخستین بار توسط «به نشر» با شمارگانی برابر با یک هزار نسخه در قطع وزیری به چاپ رسیده، با قیمت 160.000 ریال در دسترس تمام مخاطبین قرار دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.