رییس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار کرد: تردد در بیشتر محورهای استان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فضل الله شیری  گفت:  تردد در بسیاری محورهای استان با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

شیری افزود: در حال حاضر در محورهای اسلام آباد-قلاجه، اسلام آباد-کرمانشاه در محدوده گردنه حسن آباد و روانسر به پاوه و سایر گردنه های استان از جمله گردنه "مله ماس"  تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای پلیس راه و راهداری با تمام توان در راه های استان حضور دارند، گفت: هم اکنون تمام محورهای اصلی استان باز است.

وی افزود: در خواست ما این است افراد تا حد ممکن از انجام سفرهای غیرضروری در این شرایط آب و هوایی خودداری کرده و در صورت اجبار حتما از سالم بودن سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کرده و حتما زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

شیری به لغزنده بودن جاده های استان در بسیاری محورها اشاره کرد و افزود: از رانندگان می‌خواهیم با توجه به این وضعیت از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و تا حد ممکن از چرخش فرمان ناگهانی و یا ترمز ناگهانی خودداری کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از رانندگان خواست طرز بستن زنجیر چرخ را آموخته و سپس زنجیر چرخ را با خود همراه ببرند، تا زحمتی برای خود و دیگران ایجاد نکنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.