مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی 886 روستا در سطح استان در پی بارش‌های برف دو روز گذشته، گفت: تا این لحظه راه ارتباطی 613 روستا بازگشایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بهمن خسروانی با اشاره به ادامه بارش‌ها در سطح استان، گفت: خوشبختانه بارش‌هایی که از روز پنجشنبه در سطح استان آغاز شده همچنان ادامه دارد و ما کماکان شاهد بارش نزولات آسمانی در سطح استان و تمامی محورها هستیم.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی نیروهای راهداری در سطح راه‌های استان، گفت: در حال حاضر 580 راهدار در سطح راه‌ها و محورهای استان فعال بوده و مشغول بازگشایی مسیرها هستند.

خسروانی تصریح کرد: با تو جه به تداوم بارش‌ها و نیاز به بازگشایی سریع محورها، برخی نیروهای ستادی راهداری نیز جهت کمک رسانی به نیروهای راهدار به برخی محورهای استان اعزام شدند.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش نیروهای راهداری در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و فرعی استان باز است و تردد در تمامی محورها روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به مسدود شدن راه 886 روستا در پی بارش‌های دو روز گذشته، گفت: با تلاش نیروهای راهداری تاکنون راه 613 روستا بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی مابقی راه‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به تداوم بارش‌ها در سطح استان، گفت: امکان انسداد مجدد مسیرها وجود دارد و به همین علت نیروهای راهداری به طور شبانه روزی در راه‌های استان فعال هستند تا مانع انسداد طولانی مدت راه های روستایی شوند.

خسروانی از همه رانندگان خواست، با توجه به وضعیت راه‌ها از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کرده و حتما زنجیرچرخ با خود به همراه داشته باشند، زیرا در برخی محورها امکان تردد بدون زنجیرچرخ وجود ندارد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، روستاها ، مدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.