مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی از برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ۷۵ مدرسه این شهرستان خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد طیبیان مجرد با بیان اینکه تاکنون ۴۷ کارگاه برگزار شده است، اظهار داشت: با تعامل خوبی که بین همه مسئولان شهرستان وجود دارد این کلاس‌ها به بهترین نحو ممکن در حال برگزاری است.

وی با اشار به اینکه دانش‌آموزان و والدین آنها استقبال خوبی از این کارگاه‌ها داشتند، افزود: با توجه به اهمیت موضوع تاکنون از اساتید برجسته در سطح استان نیز دعوت به عمل آمده است.

طیبیان ادامه داد: اجرای طرح مدرسه عاری از خطر در هفت مدرسه متوسطه دوم و مهارت‌های مقابله‌ای در هفت مدرسه متوسطه اول، اجرای مهارت‌های مراقبت از خود در ۲۳ مدرسه ابتدایی صورت می‌گیرد و اجرای طرح مدارس مراقب اجتماع‌محور در ۳۸ مدرسه ابتدایی، متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود.

وی از پیش بینی کارگاه‌های آموزشی برای والدین و کارکنان مدارس خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون شش کارگاه آموزشی که دوره ضمن خدمت هم برای همکاران محاسبه می‌شود برگزار شده است.

وی تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ۲۸ کارگاه هم برای والدین در حال برگزاری است که شامل کارگاه‌های سبک فرزند پروری و مهارت‌های زندگی، پیشگیری اولیه از اعتیاد و فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات است.

طیبیان با بیان اینکه این کارگاه‌ها از تاریخ ۱۵ دی‌ماه در شهر خورموج برگزار شده، تصریح کرد: در هفته پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی طرحی ابتکاری با عنوان آموزش محله‌ای با نوجوانان را در پارک‌های شهر خورموج به‌صورت گفتگو محور در مورد اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی بحث می‌شود که مورد استقبال نوجوانان و جوانان نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.