مشاور سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر از برگزاری طرح ملی پیمان منطقه ۸ کشور به میزبانی هلال‌احمر بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کبری محمدی بعدازظهر امروز در جمع مسئولان جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح ملی پیمان در بوشهر اظهار داشت: این طرح در راستای منویات رهبر معظم انقلاب برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی براساس ماموریت اصلی سازمان جوانان مبنی بر آموزش و تربیت جوانان و نیز ارتقای سطح دانش آنها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر اقدام به آموزش  اعضا در حوزه پیشگیری اولیه از اعتیاد با عنوان طرح ملی پیمان کرده است گفت: این طرح شامل پیشگیری مؤثر از اعتیاد برای نشاط اجتماعی برای افزایش خودمراقبتی و کاهش گرایش به اعتیاد، تغییر نگرش و تقویت رفتارهای محافظت‌کننده در جوانان و نوجوانان برگزار شده است.

مشاور سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه برگزاری این کارگاه‌ها گام خوبی در امر پیشگیری از اعتیاد و آگاه‌سازی جوانان در این زمینه است، خاطرنشان کرد: استان بوشهر به‌مدت 2 روز میزبان طرح ملی پیمان 140 نفر از جوانان داوطلب هلال‌احمر ‌استان‌های بوشهر، فارس، کهکیلویه و بویراحمد و جزیره کیش است.

محمدی با بیان اینکه  طرح ملی پیمان بر اسلس انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد مبارزه با مواد مخدر اجرا شده گفت:بر این اساس یک‌هزار نفر از سرتیم‌ها در 8 منطقه کشور این آموزش‌ها را حضوری فرا می‌گیرند و سپس به دیگر اعضا منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیش از این در سیستان و بلوچستان و کرمانشاه این طرح اجرا شد افزود: اعضا در این دوره دو روزه مهارت جرات نه گفتن به اعتیاد را آموزش می‌بینند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.