کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک و طی ساعاتی تمام ابری در برخی نقاط همراه با بارش باران و گاهی رگبار باران و رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

گرد و خاک در آسمان استان بوشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشاندهنده وزش شدید باد جنوبی طی امروز می باشد که در پی آن وقوع گرد و خاک و کاهش دید دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: همچنین با توجه به ورود سامانه‌ بارشی به جنوب غرب کشور و ورود تدریجی آن به استان برای مناطق شمالی و مرکزی و با شدت کمتر نواحی جنوبی استان، امروز و فردا به تناوب طی ساعاتی با افزایش ابر، بارش پراکنده باران، در برخی نقاط گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

وی گفت: بر این اساس، آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک و طی ساعاتی تمام ابری در برخی نقاط همراه با بارش باران و گاهی رگبار باران و رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

مساعدی افزود: جهت باد نیز جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 22 تا 54 کیلومتر در ساعت و طی ساعات بعدازظهر و امشب بیش از 60 کیلومتر در ساعت و از فردا 12 تا 36 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین ارتفاع موج، در سواحل شمالی و مرکزی استان 120 تا 240 سانتیمتر گاهی تا بیش از 3 متر و در سواحل جنوبی استان 90 تا 210 سانتیمتر و فردا در همه قسمتها 90 تا 150 سانتیمتر است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 03:29 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 09:46 ،جزر دوم ساعت 13:59 و مد دوم در ساعت 20:28 دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.