کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز جمعه تا اواخر روز یکشنبه رگبار های پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و احتمالا وزش تند باد لحظه ای دور از انتظار نمی باشد.

رگبار های پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان‌دهنده ورود تدریجی سامانه ناپایدار جوی به استان می‌باشد که در نتیجه طی روز جمعه سبب افزایش شدید سرعت باد جنوبی خواهد شد. همچنین از روز جمعه تا اواخر روز یکشنبه رگبار های پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و احتمالا وزش تند باد لحظه ای دور از انتظار نمی باشد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی گفت: بر این اساس، آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی  بتدریج افزایش ابر و از اواخر امشب افزایش سرعت باد و از فردا  در قسمتهای شمالی استان همراه با بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: جهت باد نیز جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 08 تا 30 کیلومتر در ساعت و از اواخر امشب با سرعت 16 تا 44 و از فردا تا 52 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی افزود: همچنین ارتفاع موج دریا نیز 30 تا 90 سانتی متر و از بامداد فردا 90 تا 180 گاهی تا 240 سانتیمتر است.

وی اضافه کرد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 03:01 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 09:19، جزر دوم ساعت 13:10 دقیقه و مد دوم در ساعت 19:48 خواهد بود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.