کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با کاهش سرعت باد ارتفاع موج دریا نیز کاهش یافته و شرایط برای ترددهای دریایی مساعد شود.

شرایط برای ترددهای دریایی مساعد می‌شود
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشاندهنده تداوم وزش جریانات شمال‌غربی به‌ویژه بر روی خلیج‌فارس طی امروز می‌باشد.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود از اواخر وقت امروز با کاهش سرعت باد ارتفاع موج دریا نیز کاهش یافته و شرایط برای ترددهای دریایی مساعد شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی افزود: همچنین انتظار می‌رود از فردا به تدریج با ورود امواج ناپایدار جو، شاهد افزایش ابر در استان باشیم.

وی ادامه داد: بر این اساس، آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط پدیده مه و از فردا افزایش ابر را شاهد خواهیم بود.

مساعدی اضافه کرد: جهت باد نیز شمال تا شمال‌غربی با سرعت 16 تا 38 کیلومتر در ساعت و بر روی دریا تا 42 کیلومتر در ساعت و از فردا 10 تا 32 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین ارتفاع موج نیز 60 تا 120سانتی‌متر و در جنوب استان 90 تا 180 سانتی‌متر و از فردا در همه مناطق خلیج‌فارس 30 تا 90 سانتی‌متر است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان اضافه کرد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 06:19 دقیقه بامداد، مد دریا ساعت 12:24 و جزر دوم ساعت 17:54 دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.