فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در جنگ یمن، کسانی در برابر آل سعود ایستاده‌اند که هیچ سلاحی ندارند، اما تن آن‌ها به تن انقلاب اسلامی خورده است، به همین دلیل آل سعود از پس یمن بر نمی‌آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دریادار علی فدوی عصر امروز در یادواره سردار شهید محسن صفوی و شهدای مهندس و مهندسی رزمی استان اصفهان اظهار داشت: وعده خدا بر اثر روالی که میان امام راحل و امت پیش آمد تحقق یافت و انقلاب اسلامی پیروز شد، یاد ایام باشکوهی که در تاریخ ثبت شد باقی مانده و حرکتی خدایی که ریشه 2500 ساله شاهی را از بین برد در تاریخ جاودانه مانده است.

وی افزود: مردم در هر صحنه‌ای که باید از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کردند حضور یافتند که نقطه عطف آن 8 سال دفاع مقدس در برابر تهاجم بیش از 54 کشور بود، انقلاب اسلامی و امام راحل بودند که بر اساس وعده خدا حق علیه باطل پیروز شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شیعه از زمان حضرت علی (ع) بر مداری ثابت بنیان نهاده شده و یک هزار و 400 سال این راه را ادامه داده است، شیعه می‌داند که امام دارد و زمانی که امام دارد از هیچ چیز نمی‌ترسد، ما ایرانیان نیز باید دنباله رو راه حضرت سلمان در راه ائمه باشیم.

وی تصریح کرد: به همین دلیل است که پس از 37 سال در برابر شیطان بزرگ آمریکا ایستاده‌ایم، شیطانی که طی این 37 سال از همه قدرت خود برای نابودی ما استفاده کرده اما به نتیجه‌ای نرسیده است و پس از 37 سال مجبور است در کرانه دریای سرخ در برابر انقلاب اسلامی دفاع کند.

دریادار فدوی بیان کرد: وزیر دفاع آمریکا حدود 4 ماه پیش رسما اعلام کرد که در پی آن هستیم تا با هم‌پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خود به انقلاب اسلامی ایران تهاجم کرده و آن را نابود کنیم، اما این سئوال مطرح است که براساس عوامل و پارامترهای دنیایی و فیزیکی آیا قیاسی میان ما و آمریکا می‌توان تصور کرد، آیا پول، توان نظامی، توان اقتصادی و یا فناوری‌های ما قابل قیاس با آمریکاست.

وی گفت: زمانی که نتایج را مقایسه می‌کنیم می‌بینیم که آمریکا قابل مقایسه با قدرت انقلاب اسلامی نیست. عاملی در انقلاب اسلامی وجود دارد و آن وعده خداوند است، هر زمان که ما به نحوی قدرت خود را به خداوند متصل کنیم آنگاه قدرت ما با هیچ قدرت دیگری قابل مقایسه نخواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: 31 سال از عملیات والفجر 8 می‌گذرد اما اگر امروز همه ما جمع شده و نتوانیم همانند آن را انجام دهیم موضوع بسیار مهمی است، به این دلیل که در روال خدایی، قسمت کم کار بر عهده بندگان خدا و قسمت اعظم آن بر عهده خداوند متعال است.

وی افزود: مهم این است که بندگان خدا، قسمت کم روال کار را به خوبی انجام دهند، اگر این قسمت را به خوبی انجام دهیم به طور قطع خداوند نیز قسمت اعظم را به بهترین نحو انجام می‌دهد که این همان وعده خداوند در قرآن است. در هر زمان تکلیفی بر عهده انسان است و هرکس بیش از دیگری تکلیف خود را می‌داند، در عملیات والفجر 8 نیز همه واقف به تکلیف خود بودند و این کار بندگان خداست.

دریادار فدوی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن عنوان کرده که در دعوای میان حق و باطل طرف حق را گرفته و بالاترین و بهترین نتیجه را برای بندگان خود رقم می‌زند، در همه ابعاد وجودی انقلاب از ابتدا تا کنون، تجلی شفافی از وعده خداوند دیده می‌شود و تا زمان ظهور نیز شرایط به همین گونه پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه تفاوتی اساسی میان نحوه حیات درونی انقلاب ما و دیگر انقلاب‌ها وجود دارد، گفت: در نحوه حیات درونی انقلاب ما خداوند و ولایت فقیه وجود دارند و در مقابل انقلاب ما، کسانی قرار دارند که سعی در اثبات عدم وجود خدا دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: وعده‌ای که امام راحل پیرامون این انقلاب دادند وعده حق و قطعی است، باور این است که اگر این وعده تجلی پیدا کند اثرگذار خواهد بود و اگر کسی به آن باور نداشته باشد این تجلی برای او رخ نمی‌دهد.

وی با اشاره به جنگ آل سعود علیه یمن گفت: در جنگ یمن، کسانی در برابر آل سعود ایستاده‌اند که هیچ سلاحی ندارند، اما تن آن‌ها به تن انقلاب اسلامی خورده است، به همین دلیل آل سعود از پس یمن بر نمی‌آید. آل سعود در یمن شکست خورده اما توانایی اقرار به این شکست را ندارد، مانند صهیونست‌ها که هنوز از جنگ 33 روزه بدنشان به لرزه می‌افتد.

دریادار فدوی ادامه داد: آمریکایی‌ها اینگونه تصور می‌کردند که با چند گروه ضد انقلاب می‌توانند انقلاب اسلامی را از بین ببرند، به همین دلیل در سال 65 با تمام توان خود در جنگ دخالت کردند، آنها در اوج عملیات کربلای 5 با حدود 86 ناو جنگی به خلیج فارس آمدند اما به نتیجه نرسیدند، بیش از 30 سال است که این رویارویی به صورت مستقیم میان ما و آمریکا در دریا وجود دارد.

وی با بیان اینکه این اوضاع سال‌هاست که 180 درجه تغییر کرده است، اظهار داشت: شهدا به وعده خدا عمل کردند، در طول جنگ تحمیلی، در بسیاری از مواقع رزمندگان ما در برابر سخت‌ترین تجهیزات با اتصال به قدرت خداوند مقاومت کردند، مانند عبور از اروند و عملیات کربلای 5 که با توسل به خداوند بزرگترین کارها انجام شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم آمریکا کاری به واقعیت ایران ندارند و دولت آمریکا واقعیتی را که خود می‌خواهد از ایران در ذهن مردم ساخته است، تصریح کرد: همه دنیا به دنبال این بودند که مبارک در مصر سقوط نکند در مقابل همه آن‌ها سعی در سقوط بشار اسد داشتند اما بیش از 6 سال است که آن‌ها شکست خورده‌اند، دلیل این شکست را اوباما به صراحت اینگونه گفت "چون ایران نخواسته است".

وی اضافه کرد: بخشی از انقلاب اسلامی ما در سوریه رخ داده، در عراق نیز به همین صورت است، امروز مقاومت امت حزب‌الله دشمن را به انفعال کشیده است، باید از خداوند خیر مسئلت کنیم تا آنچه که شهدا از آن بهره‌مند بودند برای ما نیز صورت گیرد،

دریادار فدوی با بیان اینکه امروز بیش از یک هزار میلیارد تومان نقدینگی در دست مردم است و ما حتی قادر نیستیم که اعتماد مردم را برای آوردن پول خود به داخل کشور جلب کنیم، تصریح کرد: رهروان انقلاب اسلامی هزاران بار اثبات کرده‌اند که کار مشکل هم شدنی است و آن را انجام می‌دهند، اگر همه کارها را بر این مبنا انجام دهیم نتیجه به طور قطع پیروزی است.

وی خاطرنشان کرد: همواره رزمندگانی که راه امام راحل را دنبال کردند امیدوارند که در پیش خداوند رو سفید باشند و امیدوارم ما نیز در این راه قرار گرفته باشیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.