باید با برگزاری یادواره شهدا تاریخ آن ها را مرور کنیم و اگر آن گونه شهدا از ما خواستند عمل نکنیم به آن ها مدیون هستیم.

زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیستبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ،وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه خدا را شاکرم در ایام محرم در جمع مردم ایثار گر و مجاهد لنگرود حاضر شدم بیان کرد: بر روح شهیدان و امام راحل درود می فرستیم.
 
سردار دهقان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما در استمرار و پیوست بعثت رسول اکرم شکل گرفت بیان کرد: انقلاب اسلامی ما با غدیر پیوند خورده است.
 
سردار دهقان انقلاب اسلامی ایران را ادامه نهضت عاشورا عنوان کرد و گفت: در ادامه مسیر نهضت حسینی نهضت های مختلفی به وجود آمد که اوج این نهضت ها انقلاب اسلامی ایران بود.
 
وی انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) دانست و مطرح کرد: انقلاب اسلامی ما پیوند با غدیر و عاشورا است و همیشه در راه امام حسین(ع) قدم بر می داریم.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه شهدای ما جایگاه رفیعی دارند تصریح کرد: شهدای ما در تقابل با یزیدیان زمان پیشتاز بودند و باید قدردان خانواده های شهدا باشیم.

سردار دهقان با بیان اینکه شهدای ما از مسیر انقلاب صیانت کردند اظهار کرد: امروز برای پیشرفت اسلام باید در همه صحنه ها حاضر باشیم و از همه ظرفیت خود استفاده کنیم.

وی عزت و اقتدار امروز ایران را ریشه در انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آینده سیاسی و اجتماعی ایران در مسیر انقلاب است و همه داشته های ما ناشی از گام برداشتن در مسیر انقلاب است.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در ایام سوگواری امام حسین(ع) قرار داریم بیان کرد: هر مجلسی که در این ایام برگزار می شود باید حتما از انقلاب امام حسین(ع) و نهضت امام حسین(ع) گفته شود.
 
سردار دهقان با اشاره به اینکه امام حسین(ع) برای نجات واحیای اسلام به میدان آمد مطرح کرد: بنی امیه می خواست اسلام را از محتوا خالی کند و جاهلیت را احیا کند.
 
سردار دهقان با اشاره به اینکه جامعه جاهل زمان امام علی(ع) از او می خواست گه روش سه خلیفه دیگر را ادامه دهد مطرح کرد:معاویه و بنی امیه جنگ های زیادی را علیه امام علی(ع) به راه انداختند و حیات خود را در نابودی امام علی(ع) می دیدند.
 
وی با اشاره شرایط جامعه در زمان امام حسین(ع) اظهار کرد: جامعه اسلامی علاقه مند بود امام حسین(ع) حکومت اسلامی را به دست بگیرد و هنگامی که یزید حکومت را به دست گرفت معاویه به او توصیه کرد با امام حسین(ع) درگیر نشود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه اطرافیان یزید می دانستند که تداوم حکومت یزید با حضور امام حسین(ع) میسر نیست تصریح کرد: یزید سعی کرد از امام حسین(ع) بیعت بگیرد و امام حسین(ع) فرمود اگر یزید جامعه اسلامی را اداره کند فاتحه اسلام خوانده می شود.
 
وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) به دنبال این بود حق در جایگاه خود مستقر شود مطرح کرد: امام حسین(ع) در راستای اجرای فریضه امر به معروف ونهی از منکر قیام کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نهضت عاشورا را نهضت حق در مقابل باطل عنوان کرد و گفت: امام حسین(ع) مظهر تمام عیار خدا و یزید مظهر تمام عیار شیطان بود.
 
سردار دهقان خاطرنشان کرد: نهضت عاشورا برای همه کسانی که به دنبال حق,عدالت و آزادی خواهی هستند که یک نهضت درس آموز است.
 
وی انقلاب اسلامی ایران را تصویر,انعکاس و برداشت انقلاب امام حسین(ع) عنوان کرد و گفت: امام حسین(ع) قیام کرد تا ظلم وانحراف را از جامعه اسلامی دور کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل تلاش می کند با بوق تبلیغات ذهن جامعه و جوانان ما را از انقلاب اسلامی دور کند تصریح کرد: معاویه در زمان خودش شبکه های رسانه ای قوی داشت.
 
سردار دهقان با اشاره به جنگ صفین اظهار کرد: هنگامی که مالک اشتر می خواست خود را به خیمه معاویه برساند با حیله عمر و عاص لشکر معاویه قرآن ها را بر سر نیزه ها قرار دادند و امام علی(ع) گفت قرآن ناطق من هستم.
 
وی با بیان اینکه جامعه در شرایطی می تواند حیات عزت مند داشته باشد که از رهبری الهی بهره مند باشد بیان کرد: مردم باید از رهبر اطاعت کنند و با درک درست از شرایط و تشخیص حق از باطل جبهه حق را به جلو پیش ببرند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه اگر امام و ولایت نباشد جبهه حق متوقف می شود اظهار کرد: جامعه  ای سرپا می ماند که در محور امامت و ولایت شکل بگیرد.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.