مجتمع انتظامی شهید بیات، مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی و کلانتری امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در شیراز به بهره برداری رسید.

بهره برداری از 3 طرح انتظامی در فارس به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردارحسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در شیراز گفت: این مجتمع 11 هزار متر مربع وسعت دارد و در قالب طرح مکنا ( خوش آیند سازی محیط های انتظامی)  بازسازی و افتتاح شد.

اشتری افزود: مجتمع انتظامی شهید بیات دارای مرکز تحقیقات کاربردی، معاونت اجتماعی، معاونت طرح و برنامه و بودجه، معاونت آمار و پشتیبانی، اداره حقوقی و نمایندگان مجلس، و معاونت مهندسی است.

وی با بیان اینکه برای بازسازی و راه اندازی آن 850 میلیون تومان هزینه شده است، ادامه داد: طرح مکنا در 150 کلانتری و مرکز انتظامی در سراسر استان فارس اجرایی شده است.

اشتری بیان کرد: با بهره برداری از مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی انواع خدمات مشاوره ای، خانوادگی، اجتماعی، انتظامی، حقوقی، مذهبی و روان شناسی کودک به عموم مردم ارائه می شود.

وی خاطر نشان کرد: در مراکز مشاوره ای 360 هزار پرونده ارجاع شده است که 75 درصد این پرونده ها مصالحه شده است.

امروز همچنین با حضور سردار اشتری، کلانتری شماره 11 شیراز با بخش های مشاوره، تحقیقات، آگاهی و پیشگیری به بهره برداری رسید.  
انتهای پیام/ر    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار