مدافع مازاد تیم فوتبال سایپا خواستار دریافت مطالبات خود از این باشگاه شد.

شکوری پیگیر دریافت مطالباتش از سایپا شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجودی که ابراهیم شکوری مدافع تیم فوتبال سایپا تهران که در لیست مازاد نارنجی پوشان پایتخت قرار گرفته اما همچنان در فهرست بازیکنان این تیم باقی مانده و قرارداد خود را با سایپا فسخ نکرده است.

باشگاه سایپا با وجود پرداخت حدود 10درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان خود قبل از دیدار با سیاه جامگان، هیچ پولی به شکوری نداد. برهمین اساس دفاع چپ نارنجی پوشان پایتخت پس از دیدار روز گذشته صحبت هایی را با مسئولان این باشگاه و حسین فرکی انجام داده و از آن ها درخواست کرده مبلغ قراردادش را پرداخت کنند.

البته به نظر می رسد باشگاه سایپا در روزهای آتی پول شکوری را پرداخت می کند. ضمن این که شنیده می شود وی حدود 30 درصد از مبلغ قرارداد سال گذشته خود را هم از این باشگاه طلب دارد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا درخصوص این موضوع بیان کرد: شکوری با وجود قرارگرفتن در لیست مازاد سایپا همچنان بازیکن ما محسوب می شود و مطمئن باشید پول این بازیکن را در روزهای آتی پرداخت می کنیم چراکه نمی توانیم نسبت به زحمات وی بی تفاوت باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار