سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهیم که توپ‌هایمان تبدیل به گل شود.

مهاجری: کلافه ام که توپ‌هایمان به راحتی گل نمی شود/ به نفتی ها فرصت عرض اندام ندادیم.به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده بعد از توقف تیمش مقابل تیم نفت گفت: نمی توانم در مورد بازی حرفی بزنم چرا که نمیدانم دیگر باید چه کاری در زمین انجام بدهیم تا به گل برسیم. توپی را که تا محوطه جریمه هدایت کردیم به گل تبدیل نمی کنیم به همین دلیل چیزی نمی گویم.

وی ادامه داد: اصلا فرصت جدی به تیم نفت ندادیم و حتی خط هافبک این تیم و به خصوص ایمان مبعلی که پاس های گل خطرناکی را می دهد خنثی کردیم و در سیستم دفاعی هم خوب عمل کردیم اما باز هم میگویم نمی‌دانم باید برای این گل نزدن های تیمم چه چاره ایی بیندیشم و فقط باید در زدن ضربات آخر دقت کنیم.

مهاجری درخصوص عملکرد تیم داوری تصریح کرد: به تیم داوری خسته نباشید میگویم و چرا که امروز عملکرد خوبی داشتند و به همه صحنه ها نزدیک بودند و با تسلط کافی قضاوت کردند. 

مهاجری درخصوص تعویض هایش خاطرنشان کرد: من نمی‌خواهم بازیکنی را مقصر جلوه بدهم اما تعویض‌هایی که امروز انجام دادم و بازیکنانی که جانشین بازیکنان دیگر شدند عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشتند و به تیم کمکی نکردند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار