مالک باشگاه سیا جامگان گفت:با توجه به بازی درخشانی که امروز بازیکنان ذوب آهن به نمایش گذاشتند،در این دیدار حق شان برد بود.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد شکست تیم سیاه جامگان مقابل ذوب آهن بیان کرد:بازی خیلی خوبی بود. این مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار بود. به همین خاطر بازی سخت و پرفشاری از آب درآمد.باید اذعان کنم با توجه به بازی درخشانی که امروز بازیکنان ذوب آهن به نمایش گذاشتند حق شان در این دیدار برد بود،موقعیت های گل آنها امروز بیشتر بود و آنها شایسته تر از ما برای پیروزی بودند.

مالک باشگاه سیاه جامگان ادامه داد: البته بازی می توانست گل های بیشتری نیز داشته باشد اما بازی زیبایی را شاهد بودیم که به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می گویم و ما باید در بازی های آینده این نتیجه را جبران کنیم.

وی درباره داوری این دیدار گفت: معتقدم داور این مسابقه قضاوت منصفانه ای را از خودش به نمایش گذاشت.

مالک باشگاه سیاه جامگان با اشاره به جذب یک مهاجم شش دانگ در فصل نقل و انتقالات زمستانی عنوان کرد:قصد داریم تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات یک بازیکن دیگر به تیم اضافه کنیم و احتمالا در پست فوروارد باشد، البته باید دید در چه سطحی است زیرا اگر عملکردش در سطح بازیکنان فعلی تیم باشد نیازی به جذب آن نداریم.

عباسی در پایان با اشاره به دربی خانگی سیاه جامگان و پدیده در هفته آینده اظهار داشت: رضا مهاجری جزو مربیان خوب فوتبال ما محسوب می‌شود. تیم پدیده امسال بر خلاف سال گذشته در شرایط خوبی قرار دارد. ما نیز تقریبا به شرایط آرمانی رسیده‌ایم و به طور حتم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.امیدوارم این دیدار مساوی نشود، در پایان بتوانیم با حمایت همه جانبه هواداران مان و درایت اعضای تیم این بازی سخت را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار