نشست کارگروه فنی و توسعه فوتبال با حضور مسئولین فدراسیون برگزار شد.

برگزاری نشست کارگروه فنی و توسعه فوتبالبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه کارگروه فنی و توسعه فوتبال برگزار شد که بحث و بررسی د رخصوص موارد مختلفی صورت گرفت.

در این نشست فدراسیون فوتبال از عملکرد فدراسیون ورزشی دانش آموزی و شهامت عباسی- مسئول فدراسیون ورزشی دانش تقدیر و تشکر کرد و مقرر شد فدراسیون فوتبال همکاری نزدیکی با تربیت بدنی آموزش و پرورش به جهت برگزاری مسابقات دانش آموزی مدارس داشته باشد. در این راستا با اعزام استعدادیاب های فدراسیون و تعویق بازی های هفته بیستم مسابقات لیگ فوتبال جوانان موافقت شد.

در ادامه این جلسه بررسی مجددآئین نامه برگزاری مسابقات فوتبال پایه سازمان لیگ با هم فکری کمیته جوانان در دستور کاری اعضا قرار گرفت.

گفتنی است،  با توافق رییس فدراسیون و پس از برگزاری کلاس آموزشی ویژه استعدادیاب ها و سراستعدادیاب های مناطق 9 گانه کشور با صدور ابلاغیه به استعدادیاب ها و سر استعدادیاب های کشور طرح استعدادیابی مناطق از اول اسفند ماه سال جاری با محوریت هیئت فوتبال استان ها آغاز شود.

همچنین با توجه به برگزاری مسابقات باشگاه های منتخب استان ها توسط سازمان لیگ در رده سنی 14 تا 21 سال از اوایل اسفند ماه سال جاری در 8 منطقه کشور، استعداد یاب های فدراسیون در این مسابقات حضور داشته باشند.
در ادامه این نشست بررسی مجدد آئین نامه اکادمی باشگاه ها و درجه بندی آکادمی باشگاه ها در قالب نرم افزاری و سخت افزاری مورد تاکید اعضا قرار گرفت.
همچنین تدوین دستورالعمل و آئین نامه باشگاه های تحت لیسانس باشگاه های خارجی جهت صدور مجوز برای فعالیت بررسی شد.
در ادامه این جلسه دستورالعمل آئین نامه آکادمی هیئت های استانی تحت عنوان مجوز به آکادمی استان ها جهت در اختیار قرار دادن بازیکنان در فصل مسابقات به باشگاه ها و تیم ها جهت حضور در مسابقات داخل و خارج از استان در هیئت رئیسه فدراسیون مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

در پایان نشست نیز در خصوص حضور نفرات شرکت کننده در کلاس دروازه بانی سطح یک بانوان به کمیته آموزش فدراسیون و برگزاری این دوره آموزشی اعضا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این نشست با حضور ساکت- لیلا صوفی زاده -محصص-معینی-خداداد- احسانی-بهاروند- زارعی -عبدی-آزاد-جباری -عباسی مسئول فدراسیون دانش آموزی مدارس کشور و کلهرودی عضو فدراسیون ورزشی دانش آموزی و سمیه دهقانیان برگزار شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار