مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از اقامه نماز جماعت در تمام بازارهای سیار شهرداری مشهد خبر داد.

اقامه نماز جماعت در 23 بازار سیار شهرداری مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی عنوان کرد: توجه به فریضه نماز اول وقت و استقبال و حضور گسترده شهروندان در بازارهای سیار شهرداری در روزهای مختلف هفته در سطح شهر، موجبات اقامه نماز جماعت در تمام بازارهای سیار را فراهم کرده است.

محبی افزود: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد همواره در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به ویژه ترویج فرهنگ نماز پیشگام بوده‌است و در حال حاضر اقامه نماز اول وقت به صورت جماعت در 23 بازار سیار برگزار می‌شود.

مدیر عامل سازمان میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: این سازمان همواره به ترویج امور دینی و فرهنگی توجه داشته است بطوریکه علاوه بر پخش اذان در تمامی فروشگاه ها و بازارهای میوه و تره بار شهرما، هر روز ساعت هشت دعای عهد و ساعت 20 صلوات خاصه امام رضا(ع) نیز طنین انداز می‌شود و همچنین در زمان احداث فروشگاه‌های شهرما، فضایی برای اقامه نماز اول وقت در فروشگاه ها و بازارهای شهرما در نظر گرفته شده‌ است.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.