مدیرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي خراسان رضوي از برگزاري اولين نشست اعضای جدید شورای فرهنگی و اقامه نماز این استان خبر داد.

برگزاری نخستین نشست شورای فرهنگی صنعتگرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شهرک‌هاي صنعتي خراسان رضوي ، در احکام جداگانه‌ای اعضای شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز را منصوب کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهاي صنعتي خراسان رضوي اظهار داشت: برنامه های فرهنگی و آموزشی در حال تدوین است و مرحله به مرحله اجرا خواهد شد و توجه ویژه ای به اقامه نماز جماعت نیز خواهد بود که در تمامی شهرک ها و نواحی صنعتی انجام می شود زیرا ترویج نماز و تقویت برنامه های این گونه نقش بسزایی در کالبد روحی انسان می گذارد و شورای فرهنگی نقش احصا کننده در این مسئله دارد.
مسعود مهدی زاده مقدم در متن احکام جداگانه ای به اعضای شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز آورده است:
توسعه و ترویج فرهنگ نورانی و انسان ساز نماز ،برنامه ریزی مناسب، ساماندهی، ارتقاء شاخص ها و استفاده از ظرفیت ها و توسعه ارتباط با نهادهاي ذيربط استاني ،همكاري و هم افزايي با اعضاء اين شورا ، مورد انتظار است.   

گفتنی است اعضای این شورا متشکل است از رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر حراست، فرمانده پایگاه، امام جماعت و مشاور بانوان و کارآفرینی هستند.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.