مدیر تأمین مسکن کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از افزایش 100 درصدی خدمات مسکن به مددجویان استان خبر داد.

افزایش 100 درصدی خدمات مسکن به مددجویان استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود فیضی گفت: دو هزار و 100 مورد کمک هزینه خرید، تعمیر و ساخت مسکن با بیش از 52 میلیارد ریال اعتبار در 9 ماهه سال جاری به مددجویان شهری و روستایی این نهاد اعطا شد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مسکن به مددجویان در 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد رشد داشته است افزود: در این مدت 25 میلیارد ریال کمک هزینه خرید، تعمیر و ساخت مسکن به مددجویان استان اعطا شد که این اعتبار در سال جاری رشد 100 درصدی داشته است.

فیضی ادامه داد: 16 میلیارد و 24 میلیون ریال از این اعتبار برای کمک به تکمیل و مقاوم سازی 346 واحد مسکن روستایی و 17 میلیارد ریال آن برای کمک به خرید و ساخت 113 واحد مسکن شهری هزینه شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان تاکید
کرد: در این راستا مبلغ 15 میلیارد و 500 میلیون ریال برای تعمیر و بازسازی منازل مددجویان به تعداد یک هزار و 470 متقاضی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: همچنین 326 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل و اجرای طرح های مسکن نیمه تمام 171 خانوار مددجویی که از سال های قبل اجرای آن آغاز شده و امکان تکمیل آن فراهم نشده بود پرداخت شده است.

این مسئول تامین مسکن برای نیازمندان و مددجویان زیر پوشش این نهاد را از برنامه های اساسی کمیته امداد عنوان کرد و گفت: در این راستا برای ساخت و خرید مسکن، تعمیر و تجهیز به مددجویان کمک رسانی می شود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.