در سری اجراهای مرتبط با سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، امید حاجیلی یکشنبه شب به روی صحنه رفت.

یادی از ناصر عبدالهی در کنسرت پرانرژی امید حاجیلیبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مانند همه کنسرت‌های حاجیلی مردم حاضر در این کنسرت با انرژی تمام منتظر شروع برنامه بودند و این انرژی را با تشویق پی در پی نشان می‌دادند. برنامه کنسرت امید حاجیلی با پخش کلیپی کوتاه از نمایشگرهای سالن، آغاز شد.

سپس نوازنده های ارکستر با تشویق تماشاگران یک به یک به روی صحنه آمدند. امید حاجیلی با حاضرین از پشت صحنه صحبت می کرد و قطعه ای از «وقت گل نی» را دکلمه کرد. سپس با شروع موزیک به روی سن آمد و آهنگ «وقت گل نی» را اجرا کرد. 

مردم حاضر در سالن، از ابتدا تا انتهای کنسرت، به شدت هیجان زده بودند و با شور و حال زیاد، به صورت مداوم در حال تشویق امید حاجیلی و گروه او بودند.

«ربابه» قطعه بعدی اجرایی این خواننده بود . وی در قسمت هایی از اجرای این آهنگ ترومپت نواخت.

امید حاجیلی با شوخی و شیطنت های خاص خود، مردم را به وجد می آورد. از مردم پرسید: آهنگ آرام دوست دارید؟ که با واکنش منفی مردم مواجه شد و گفت: خیلی خب، پس من آهنگ آرام می خوانم.

و نوازندگان با انرژی زیادی قطعه پرانرژی بعدی را نواختند و به این شکل مردم، غافلگیر شدند. نام این قطعه «افتاد» بود.

حاجیلی در این بخش به معرفی گروه کر ارکستر خود پرداخت و مردم آنها را تشویق کردند.

«وای وای» و «ای داد» دو آهنگ شاد بعدی بود که با نواختن ترومپت توسط خواننده و همراهی مردم همراه بود.

امید در این قسمت برنامه، از مادر خود تشکر کرد و گفت من همیشه مدیون او هستم . 

در این قسمت، حاجیلی گفت: سال 87 آهنگی با رضا صادقی اجرا کردم، که الان ملودی آن را تغییر دادم و اجرا می کنم و قطعه «برای عاشقی دیره» را اجرا کرد.

این خواننده سپس، نوازنده های گروه خود را به مردم معرفی کرد و از آنها تشکر کرد.

«مجنون» از دیگر اجراهای پرانر‍ژی این خواننده و نوازنده بود. او از خانواده اسدالهی نوازنده خواست که به روی صحنه بیایند و مردم شاهد تکنوازی این خانواده هنرمند بودند. 

امید حاجیلی گفت: یکی از افتخارات من این است که اجراهایی با لهجه های مختلف اقوام ایرانی دارم و جوان ها را با این اقوام آشنا کردم. و افتخار دیگرم این است که در دنیای پردغدغه امروز، این سبک موسیقی شاد را برای خوانندگی انتخاب کرده ام.

آهنگ های «ترک دیار» با لهجه خراسانی، «رعنا» با لهجه شمالی، «دلبر» با لهجه همدانی اجراهای محلی این خواننده بودند.

سپس به شوخی خودش را به مردم معرفی کرد و گفت: در کنسرت ها بخصوص در بخش پاپ، خواننده بیشتر از بقیه دیده می شود. لطفا گروه ارکستر را تشویق کنید.

در این قسمت برنامه، امید حاجیلی از همکاری خود به عنوان نوازنده با مرحوم ناصر عبدالهی صحبت کرد و آهنگی از مرحوم ناصر عبدالهی را با ملودی جدید و قسمت هایی از صدای این خواننده مرحوم اجرا کرد. در هنگام اجرای قطعه «نقش جمال» ، نمایشگرهای سالن، عکس های یادگاری امید حاجیلی با مرحوم عبدالهی را به نمایش درآوردند.

امید حاجیلی، آهنگ پرطرفدار«باریکلا» را ابتدا بدون آهنگ و سپس با ملودی شاد خاص خود، اجرا کرد و طبق معمول با استقبال حاضرین در سالن روبرو شد.

یکی از ویژگی های این خواننده در کنسرت هایش برخورد صمیمی با مردم است که به میزان محبوبیت او می افزاید. او گفت: این کنسرت یکی از پرانرژی ترین اجراهای ما تا به حال است.

«تردست»، آهنگ آبادانی «دلبر سیاه» اجراهای دیگر این خواننده بودند. 

او سپس گفت: تصمیم داریم دو آهنگ را طبق نظر شما تکرار کنیم و به این ترتیب برای پایان کنسرت، آهنگ های «باریکلا» و «دلبر» مجددا در این کنسرت اجرا شد.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار