مدیر دفتر آب‌های معدنی آب منطقه‌ای استان اردبیل از فعالیت 24 مجموعه آب درمانی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، رسول سیفی با اذعان به فعالیت ۲۴ مجموعه آب‌درمانی در استان اردبیل گفت: تا پایان سال جاری ۴ مجتمع آب‌درمانی در استان به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

وی افزود: با پروژه‌های جدید در مجموع عید نوروز سال آینده ۲۸ مجتمع آب‌درمانی به مسافران ارائه خدمات خواهد کرد.

وی گفت:

مدیر دفتر آب‌های معدنی آب منطقه‌ای استان گفت: این مجتمع‌ها شامل دو مجموعه آب‌درمانی در شهر سرعین و دو مورد در مشگین شهر است.

سیفی با اشاره به نظارت و بازرسی از آب‌های درمانی اضافه کرد: در شش‌ماهه نخست سال جاری به دلیل سفرهای نوروزی و تابستانی هر هفته از آب‌های درمانی بازدید شد.

وی افزود: کمیته‌ای متشکل از دستگاه‌های متولی از جمله بهداشت استان، گردشگری، تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و استانداری نظارت و بازرسی را بر عهده دارند.

سیفی به تداوم نظارت‌ها تا پایان سال و در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: شمار تلفن ادارات آب شهرستان‌ها در تمامی مجتمع‌های آب‌درمانی نصب شده و گردشگران و مراجعان در صورت مشاهده تخلف یا اشکال در عملکرد آب‌درمانی‌ها می‌توانند با این شماره تماس حاصل نمایند.

وی افزود: استان اردبیل یکی از قطب‌های آب‌های درمانی کشور محسوب می‌شود و به غیر از شمال این استان آب‌های درمانی در مابقی شهرها شناسایی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.