جدیدترین فعالیت کارگردانی امیرحسین عنایتی این روزها مراحل فیلمبرداری خود را انجام می‌دهد.

//به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک سوم فیلمبرداری پروژه تلویزیونی «من و میهن» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین عنایتی به پایان رسید.

قرار است این مجموعه در 90 قسمت 20 دقیقه ای تولید شود که گروه سازنده فعلا در حال تولید ده قسمت آن هستند و برای این بخش لوکیشن های اصفهان در نظر گرفته شده است. 

"من و ميهن" روايتگر مسائل فرهنگى امروزى است كه همه ى جامعه امروز با آن دست و پنجه نرم مي كنند و در هر قسمت به اختصار به يك موضوع پرداخته مي شود.

عوامل این مجموعه عبارتند از:
نويسنده و كارگردان : امير حسين عنايتى
تهيه كننده : حسين مدحت
مدير توليد : محمد ستوده
مدير تصوير بردارى : حسين سجاديان
مدير صدابردارى : مجتبى حبيب اللهى
طراح چهره پردازى : افسانه احدى نژاد
طراح صحنه و لباس : حميد مقدسى
منشى صحنه : الهه رضوى
دستيار اول كارگردان و برنامه ريز : رسول اللهى
مدير لوكيشن : حسين غيابى
مدير تداركات : مجتبى كريمى
عكاس : امير محمد جديدى
 
در "من و میهن"بازيگرانی چون مسعود توكلى ، گلاويژ صفايى ، الهام باقرى ، حسين غيابى و بازيگر خردسال ديانا ميرزائيان و اجراى محمد ستوده نقش آفرینی می کنند.

شایان ذکر است امير حسين عنايتى فيلم هاى بازگشت ، تاوان ، حرمت و جشن تكليف را با پخش از شبكه دو سيما و همينطور سريال دوراهى كارى از گروه اجتماعى شبكه سه را در كارنامه دارد ، وى كه اخيراً فيلم تلويزيونى دريا دلان را براى تلويزيون توليد كرده بود درباره ى وقفه چند ماهه دور از توليد فيلم گفت : در اين مدت چند ماهه مشغول نگارش يك سريال براى شبكه نمايش خانگى به سفارش يكى از كارگردانان خوب سينما بوده ام كه به زودى وارد مرحله پيش توليد مي شود ، آخرين همكارى امير حسين عنايتى بازمي گردد به برنامه تلويزيونى "قرار"كه به صورت روتين روى آنتن شبكه سراسرى افق بود .


انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.