بجنورد؛

ضرورت توجه به نوسازی صنایع خراسان شمالی

30درصد صنایع خراسان شمالی نیاز به نوسازی دارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، برنامه های تجهیز و نوسازی صنایع، گازرسانی روستایی و طرح جامع مالیاتی بررسی شد.

یحیی نیکدل رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به اهمیت نوسازی واحدهای صنعتی با هدف افزایش تولید کیفی و رونق صادرات گفت: 30درصد صنایع استان نیاز به نوسازی دارد.

یوسف یعقوبی نژاد سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان هم درباره اجرای طرح جامع مالیاتی با هدف انضباط مالی و پایداری منابع درآمدی دولت، توضیح داد.

در این نشست همچنین حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز استان از ضریب نفوذ صددرصدی گاز در شهرهای خراسان شمالی خبر داد و ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام شده روستاهای دارای گاز استان به بیش از 74 درصد برسد.

محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی هم از مدیران دستگاه ها خواست با بررسی دقیق و کارشناسیِ موضوعات مرتبط با اقتصاد مقاومتی، برای اجرایی شدن آن با هماهنگی وزارتخانه های متبوع اقدام کنند.

صرفه جویی در هزینه های دولت، واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی، تعیین تکلیف بدهی های معوق و تامین مالی بنگاه های اقتصادی، از اهداف تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.