رییس دانشگاه خوارزمی از تاسیس مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی اروپایی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی سبحان اللهی رییس دانشگاه خوارزمی صیح امروز در همایش همکاری علمی فناوری این دانشگاه با کشور اتریش با اشاره به پیشتاز بودن دانشگاه خوارزمی در زمینه های آموزشی گفت: این دانشگاه با ظرفیت بالای علمی و تحقیقاتی صاحب گسترش همکاری های مختلف با دانشگاههای دنیا شده است و دانشگاه خوارزمی یک مرکز بزرگی از دانش و فناوری در کشور است.

وی بیان کرد: این دانشگاه در سال 69 حدود 27 سال پیش گشایش یافت و به عنوان مرکز تربیت معلم به تربیت دانشجویان پرداخت که در سال 91 به دانشگاهوخوارزمی تغییر نام یافت.

سبحان اللهی ادامه داد: این دانشگاه ۱۳ هزار دانشجو و ۴۰۰ عضو هیات علمی دارد که به دنبال بین المللی شدن این مرکز آمدزشی هستیم.

وی عنوان کرد: دانشگاه خوارزمی در بخشهای پلاسمای پزشکی، علوم انسانی، نانو، حقوق، بیوتکنولوژی با دانشگاههای اروپا کارهای مشترک گوناگونی را انجام داده و این دانشگاه همواره در تحصیلات تکمیلی پیشتاز است که فارغ التحصیلان آن در کشور در جایگاه ویژه ای مشغول به فعالیت هستند.

رییس دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: این مرکز ملی دانشگاهی در حال تبدیل شدن به یک حوزه برای تحقیقات مشترک با اروپا و به خصوص اتریش است و همه همکاران تلاشهای خود را در این زمینه به کار بسته اند.

وی با بیان اینکه علم و دانش هیچ مرز جغرافیایی ندارد، افزود: این دانشگاه در حال تبدیل شدن به یک مرکز علمی بین المللی و مطالعاتی اروپایی است و بخش تحقیقاتی خود را بالا ببرد.

سبحان اللهی بیان کرد: دانشگاه خوارزمی از این فرصت استفاده می کند تا علوم مختلف را بهبود بخشد که مرکز مطالعات اروپایی این مرکز آموزشی را کمک می کند تا یک همکاری علمی مشترکی با دنیا بخصوص اروپا داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد محمودی چگنی
۱۰:۱۵ ۱۷ تير ۱۴۰۲
باسلام
احتراما با تشکر از سابقه درخشان دانشگاه خوارزمی ، آیا دوره های اموزش MBA کسب و کار دراین دانشگاه برگزار میشود ؟ آیا همایش و سمینار دراین خصوص دارید ؟ اگر اوکی است لطفا اطلاع رسانی نمایید ، باتشکر
آخرین اخبار