فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ازکشف 9فقره سرقت ، هشت کیلوگرم حشیش و دستگیری دو نفر از عاملان فروش مواد مخدردر اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 2 فروشنده موادمخدر در چابهاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ محمد نور بخش فرمانده انتظامی شهرستان چابهار  در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی ، پاکسازی و مبارزه با هنجار شکنان و عاملان فروش مواد افیونی در مناطق آلوده در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .  

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران با انجام یک سری کار اطلاعاتی تعداد 3 نفرسارق که اقدام به سرقت موتور سیکلت ، منزل و محتویات داخل خودرو می کردند شناسایی ودر یک عملیات ضربتی دستگر شدند.  

فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه پس از تحقیقات پلیسی سارقان به 9 فقره سرقت اعتراف کردند تصریح کرد :در ادامه اجرای این طرح عاملان توزیع کننده مواد افیونی که اقدام به فروش مواد افیونی می کردند شناسایی و پس از بازرسی ازمخفیگاه آنان مقدار هشت کیلو حشیش کشف ودر این رابطه 2نفر نیز دستگیرشدند .  

سرهنگ محمد نوربخش در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های انتظامی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان مراتب را از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی و پلیس را در دستگیری مجرمان یاری رسانند .

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار