فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از دستگیری دو سارق حرفه ای و کشف 9 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سرهنگ اسماعیل منصوری در این خصوص گفت: ماموران انتظامی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر مهرستان، طرح مبارزه با سرقت را با اولویت کاری کاهش کنترلی سرقت، در دستور كار قرار دادند.
  
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان اظهار کرد : ماموران کلاتتری مرکزی و پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات میدانی و بررسی جغرافیای جرم و مستندات و مراقبت‌های نا محسوس و بررسی سوابق مجرمان سرانجام موفق شدند دو نفر سارق سابقه دار را در سطح شهرستان شناسایی کنند. 

سرهنگ منصوری ادامه داد : طی هماهنگی قضایی این دو سارق دستگیر و در تحقیقات تکمیلی و مواجهه با دلایل و شواهد پلیسی به 9 فقره انواع سرقت داخل خودرو ، اموال عمومی و مغازه اعتراف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان ضمن بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، خاطر نشان کرد : آحاد جامعه نیز برای ارتقای سطح امنیت و پیشگیری از سرقت، باید ضمن رعایت نکات ایمنی و خود نگهداری اموال، همراهی خود را با پلیس افزایش داده و هرگونه موارد مشکوک را به سامانه فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار