رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از اجرای طرح 22 جشن در 22 مسجد این شهرستان همزمان با دهه فجر خبرداد.

میثم نمکی،در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: اجرای این طرح یکی از برنامه های مصوب کمیته قرآن، مساجد، روحانیت و تشکل های دینی مردمی ستاد  دهه فجر  آران و بیدگل است.
میثم نمکی افزود :تجلیل از  حافظان، قاریان، مفسران، حاملان و پیشکسوتان و فعالان قرآنی و قدردانی از فعالیت های یک ساله قرآنی  آنها،برگزاری محافل قرآنی در بقاع متبرکه، مؤسسات قرآنی و مساجد در طول دهه فجر، برگزاری یادواره شهدای روحانی در روز 12 بهمن، برگزاری همایش هیئات مذهبی و تجلیل از پیرغلامان متوفی، بازدید تشکل های دینی مردمی از موزه عبرت، برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری یادواره شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم از اهم دیگر برنامه های مصوب این کمیته است.
دهه فجر فرصت مناسبی برای احصای نتیجه فعالیت های سال و بهره برداری از آن در جهت امیدآفرینی است.
دبیر شورای فرهنگی عمومی آران و بیدگل، توجه به ذائقه مخاطبین را برای اجرای برنامه های مفید و مؤثر قرآنی تاکید کرد و افزود: این دهه فرصتی است تا جایگاه فعالیت های دستگاهی به هم نزدیک شود.
نمکی، با تاکید بر کیفیت بخشی به برنامه های دهه فجر گفت : عصاره فعالیت های قرآنی باید در این دهه در قالب یک برنامه جامع تجمیع شود.
وی، در پایان مسوولیت کمیته قرآن، مساجد، روحانیت و تشکل های دینی مردمی ستاد دهه فجرانقلاب اسلامی آران و بیدگل را با اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان دانست و افزود: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، اوقاف و امور خیریه و نهادهای فرهنگی مردم نهاد، شورای هیئات مذهبی، حوزه های علمیه از دستگاه های عضو این کمیته است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.