اصفهان؛

نقد منصفانه پایه و اساس اصلاح جامعه است

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: نقد منصفانه پایه و اساس اصلاح جامعه بوده ونقدباید با منطق همراه باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن گلابی  در جلسه احیای امربه معروف ونهی ازمنکرشهرستان شهرضا گفت: نقد باید منصفانه همراه با ارزیابی ظریف و از سر باریک بینی با رعایت اصول نقادی، هنجارهای اجتماعی و بدور از تهمت و افترا و شرایط حاکم بر موضوع مورد بررسی و به نوعی هم اندیشی خیرخواهانه در جهت اصلاح امورباشد.
گلابی تصریح کرد: نقد باید با هدف سازندگی و بررسی همه جوانب یک موضوع بوده تا به ارایه درکی درست از موضوع به اصلاح منجر شود.
وی با اشاره به این که برخی نقدها منصفانه نیست گفت:نقد نباید مشکل زا باشد بلکه باید گره گشا و راه گشا و به دور از جهت گیری باشد.
فرماندار شهرضا گفت: نقد خود یک مقوله فرهنگی بوده و جامعه بدون نقد به سمت اصلاح، رشد و تعالی حرکت نکرده و به سمت سکون و پس روی می رود.
گلابی گفت: درمقابل نقدی که بر اصول عقلانی و منطقی پایه گذاری شده، تخریب بر پایه احساسات بوده و تمرکزش فقط بر جنبه های منفی است که منجر به سازندگی نمی شود.
وی با اشاره به مسولیت مسئولان و مردم با توجه در پیش بودن دهه فجر گفت: ما باید یادآور خاطرات انقلاب به نسل جوان باشیم و این کار را به نحو احسنت انجام دهیم.
فرماندار شهرضا با اشاره به فضای مجازی و رویکرد فریبنده دشمن گفت: اگر ما زمینه جذب جوانان و افرادی که به این فضا روی می آورند را درست فراهم نکنیم مشکلات زیادی را خواهیم داشت.
گلابی با تاکید بر این که خانواده ها باید نظارت منطقی و کافی برنوجوانان و جوانان داشته باشند گفت: باید آموزش و آگاهی لازم به جوانان قبل از استفاده از وسائل الکترونیکی داده شود.
گلابی گفت:ادارات باید گزارش کارهایی که انجام می دهند را به مردم بدهند که بسیاری از انتقادات به دلیل عدم آگاهی افراد از کارهایی است که انجام شده، اما اطلاع رسانی نشده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.