دومین همايش ملی زن و روابط عمومی، اردیبهشت ماه 1396 برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دبیرخانه همایش؛ دومین همايش ملی زن و روابط عمومی، اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.

کمک به بررسی و تبيين شخصيت و جايگاه زنان در روابط عمومی، بررسی دستاوردهای زنان و چگونگی بهره مندی از توانايی ها و استعدادهای وی در حوزه روابط عمومی، بهبود جايگاه و امور حرفه‌ای کارگزاران زن روابط عمومی، ايجاد بستری مناسب برای تبادل تجربيات و دانش های کسب شده در صنعت روابط عمومی و ايجاد ارتباط علمی و تبادل نظر بين کارگزاران زن روابط عمومي از جمله اهداف برگزاری این همایش اعلام شده است. 

جایگاه و منزلت زنان در روابط‌عمومی؛ رویکردها و دستاوردها، مدیریت زنان در روابط‌عمومی؛ رویکردی استراتژیک، بررسی فعالیت‌های زنان در عرصه روابط‌عمومی، شیوه‌های مؤثر در توانمندسازی زنان و اشتغال آنان در روابط‌عمومی، راهکارهای حضور مؤثر زنان در عرصه فعالیت‌های روابط‌عمومی و فرصت‌ها و چالش‌های مدیران و کارشناسان زن روابط‌ عمومی در فضای دیجیتال از جمله محورهای این همایش است.

ارائه مقاله در جلسات عمومي و نشست های تخصصي، برگزاري کارگاه هاي آموزشي و توان افزايی، تقدير از برگزيدگان کارگزاران زن روابط عمومي از اهداف برگزاری اين همایش عنوان شده‌ است.

استادان، دانشجويان و پژوهشگران، فرصت دارند مقالات خود را تا تاريخ 15 اسفندماه سال جاري به دبيرخانه همايش ارسال نمايند. 


انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار