جدیدترین فیلم ابوالفضل تاجیک به جشنواره فیلم کارائیب فیلمارک ونزوئلا راه پیدا کرد.

حضور جدیدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم کوتاه «در سیاهی شب» ساخته ابوالفضل تاجیک در ادامه حضور خود در جشنواره های خارجی به بخش مسابقه جشنواره فیلم کارائیب فیلمارک_ونزوئلا راه پیدا کرد.

«در سیاهی شب» از طریق مجموعه دریچه سینما به عنوان پخش کننده بین المللی به این جشنواره ارسال شده است و پنجمین حضور پیاپی بین المللی این فیلم به حساب می آید.

«در سیاهی شب» پیش از این از طرف جشنواره های هند، رومانی، کانادا و آمریکا انتخاب شده است.

گفتنی است؛ همزمان با راهیابی «در سیاهی شب» در جشنواره ونزوئلا پوستر این فیلم رونمایی شد.

در خلاصه داستان «در سیاهی شب» آمده است: تجربه های مردی در پارک در یک شب تاریک آنچنان با واقعیت‌ها در هم می‌آمیزد که حوادث غیر منتظره و شکننده را به دنبال دارد.
 
کارگردانی و نویسندگی این فیلم که اولین تجربه فیلمسازی اوست را خود ابوالفضل تاجیک برعهده دارد که دانش آموخته سینماست و این روزها تدوین فیلم «نیمه پنهان» را انجام می دهد.
 
از دیگر عوامل تولید این فیلم می‌توان به بازیگران: داوود محمدآبادی و علی اکبر مددی مهر، مدیرفیلمبرداری: محمد نامدار، تدوین و جلوه‌های بصری: عباس یوسف شاهی، طراح و ترکیب صدا: علی ابوالصدق، موسیقی متن: بهنود یخچالی، طراح صحنه و لباس: مونا افخمی، طراح پوستر: محمد یار احمدی، گریمور: محمود اسمانی، دستیار کارگردان: سارا آقابابایان، مجری طرح: پیام زین‌العابدینی و تهیه کننده:ابوالفضل تاجیک اشاره کرد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار