امام جمعه بوشهر گفت: بزرگترین طراحی استکبار جهانی ایجاد تفرقه، تقابل بین مسئولان، مردم و دو قطبی کردن جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر یکی از شاخص‌های زندگی اسلامی و الهی را تدبیر برای آخرت دانست و اظهار داشت: از مهم‌ترین شاخص‌های زندگی الهی استفاده از فرصت دنیا برای آخرت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه آخرت سرای ماندگار و پایدار است افزود: حیات دنیا یک کالایی است که زود از بین می‌رود در حالی‌که آخرت دارای ماندگاری و استقرار است.

امام جمعه بوشهر با تسلیت در گذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به پیام  رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و با بیان اینکه این پیام دارای نکات بسیار مهمی است خاطرنشان کرد: معظم‌له در این پیام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را رفیق دیرین و همسنگر و همگام با دوران مبارزات اسلامی نام بردند.

صفایی بوشهری  با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همرزم و همگام با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی با سابقه دیرین بودند گفت: این مهم نشان می‌دهد که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ مبارزات اسلامی حضوری فعال داشته است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه خناسان داخلی و دشمنان خارجی می‌خواستند در جامعه تفرقه و اختلاف ایجاد کنند افزود: در این راستا بزرگترین طراحی استکبار جهانی ایجاد تفرقه، تقابل بین مسئولان، مردم و دو قطبی کردن جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: همه مسئولان و مردم باید با اتحاد و وحدت با تمامی اختلاف نظرها و سلایق فرهنگی و سیاسی در یک فضای پر از اخلاق الهی، ایمان و وحدت در سایه ولایت کارها را در راستای خدمات‌رسانی به نظام اسلامی ایران به پیش ببرند.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت سرداران بزرگ فدائیان اسلام افزود: شهیدان نواب صفوی، برادران واحدی، خلیل طهماسبی و ذوالقدر در 27 دی ماه سال 1334 در مبارزه با رژیم ستمشاهی به شهادت رسیدند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه شهید نواب صفوی مثل خورشید طلوع کرد و ستارگانی بی غروب در کنار آن درخشیدند تاکید کرد: آنان تنها راه نجات از رژیم ستمشاهی را مقاومت، ایستادگی و مبارزه دانستند و در غربت جان خود را در راه اسلام فدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت روز غزه گفت: مردم غزه که مورد ظلم و ستم رژیم صهیونیستی قرار دارند از امکانات اولیه زندگی مانند آب و برق بی‌بهره هستند و این در حالی است که کشورهای عربی که ادعای مسلمانی دارند  به یاری مردم مظلوم و ستمدیده غزه نمی‌شتابند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: بر اساس وعده الهی با همیاری و مشارکت مسلمانان رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو می‌شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.