برگزاری مسابقه دو استقامت در جنوب استان بوشهر

مسابقه دو استقامت جنوب استان بوشهر به یاد ۱۳ شهید سرافراز شهر دوراهک و دو شهید گمنام این شهر به طول ۳ کیلومتر برگزار شد.

برگزاری مسابقه دو استقامت جنوب استان بوشهربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرماندار شهرستان دیر ظهر پنجشنبه در آئین اختتامیه این مسابقه که در کنار شهدای گمنام این شهر برگزار شد، گفت: معرفی ظرفیت های این شهرستان از طریق برگزاری مسابقات ورزشی نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توسعه منطقه خواهد داشت.

حمزه اعتماد افزود: تداوم این همیاری و همکاری بین شورای اسلامی، شهرداری و شهروندان شهر دوراهک، باعث حرکت نوجوانان و جوانان به سمت بهره‌وری صحیح از اوقات فراغت و ایجاد زمینه نشاط خواهد شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی زمین فوتبال ورزشی شهر دوراهک در سال آینده گفت: در جلسه‌ای که با استاندار بوشهر و نخبگان شهر دوراهک در استانداری بوشهر برگزار شد با قول مساعد استاندار بوشهر سال آینده شاهد راه‌اندازی زمین فوتبال شهر دوراهک خواهیم بود.

اعتماد با بیان اینکه در سال آینده مردم شهر دوراهک شاهد راه‌اندازی کتابخانه عمومی این شهر نیز خواهند بود، گفت:حضور جوانان در عرصه‌های مختلف و درخشش آنها در میادین رقابتی، باعث خواهد شد مسئولانی که دل در گرو نظام و ارزشهای انقلاب دارند با جدیت بیشتر پیگیر محقق شدن مطالبات آنها باشند.

انتهای پییام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.