شهردار بوشهر گفت: با توجه به ایجاد سنگفرش‌های مناسب در پیاده‌روهای وسیع خیابان صلح‌آباد شهر بوشهر شاهد پارکینگ گسترده خودروهای سنگین در این مکان‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی در حال ساخت بندر بوشهر اظهار داشت: با توجه به ایجاد سنگفرش‌های مناسب در پیاده‌روهای وسیع خیابان صلح‌آباد شهر بوشهر شاهد پارکینگ گسترده خودروهای سنگین در این مکان‌ها هستیم که از رانندگان درخواست می‌شود از این پیاده‌روها برای پارکینگ استفاده نشود.

وی اضافه کرد: در راستای حفظ بیت‌المال و حقوق شهروندی، ضمن درخواست از رانندگان وسایط نقلیه سنگین از  اجتناب در پارک در پیاده‌رو‌های خیابان صلح‌آباد، به زودی در این محل شاهد ایجاد یک فضای سبز مناسب شهری خواهیم بود.

شهردار بوشهر عنوان کرد: ایجاد یک باند کندرو در حاشیه خیابان صلح‌آباد در راستای پارکینگ خودروها نیز در دستور کار قرار گرفته است تا مشکلی برای رانندگان وسایط سنگین ایجاد نشود.

وی یکی از مشکلات شهر بوشهر را کمبود سرویس‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: در این راستا و با جانمایی‌های مناسب سرویس‌های متعدد بهداشتی ساخته می‌شود.

میگلی‌نژاد ادامه داد: در راستای مشارکت و همراهی مردم بندر بوشهر، سامانه 137 آماده شنیدن انتقادات و پیشنهادات شهروندان در زمینه‌های مختلف کارکرد شهرداری بندر بوشهر است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.