قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس گفت: استان فارس در مسابقه بزرگ کتابخوانی کشور رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس گفت: مسابقات بزرگ کتابخوانی به صورت سراسری و در تمام کشور در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و فریضه نماز با محوریت کتاب شیوه‌های دعوت به نماز حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی برگزار شد.

سقاچی با بیان اینکه مراسم قرعه کشی مسابقه بزرگ کتابخوانی در روز دوشنبه 27 دی ماه برگزار می شود، افزود: بیش از 138 هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند.

وی ادامه داد: این استان با توجه به نسبت جمعیتی در رتبه نخست کشور قرار گرفت و بدون توجه به نسبت جمعیتی بعد از تهران، رتبه دوم کشوری را در این مسابقه به دست آورد.

وی با بیان اینکه بیش از 13 هزار جلد کتاب شیوه‌های دعوت به نماز در سراسر استان توزیع شد، گفت: کمیته امداد امام خمینی استان، جهاد کشاورزی و شهرداری شیراز نهادهایی بودند که بیشترین توزیع کتاب را انجام دادند.

سقاچی تعداد شرکت ‌کنندگانی که با ارسال پاسخنامه در این مسابقه در استان شرکت کردند را 11 هزار و 615 نفر اعلام و تصریح کرد: کمیته امداد و جهاد در این مرحله نیز با ارسال بیش از یک‌هزار پاسخنامه بیشترین سهم را ایفا کردند.

وی آمار نهایی کسانی را که پاسخ صحیح ارسال داشته‌اند 886 نفر برشمرد و افزود: مراسم قرعه‌کشی با حضور این عزیزان و اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز استان روز دوشنبه 27 دی‌ماه از ساعت 9 تا 11 صبح در تالار آزادی شیراز واقع در پارک آزادی برگزار می‌شود که از همه علاقه‌مندان برای حضور دعوت به عمل می‌آید.

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس تصریح کرد: 4 کمک هزینه سفر عتبات عالیات، 13 سهمیه سفر مشهد مقدس، 50 سهمیه تفسیر قرآن کریم و جوایز ارزنده دیگری به قید قرعه به برندگان اهدا می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.